“Aanrader”
Beoordeling van Pop's

Pop's
Reserveren met
Pop's is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 82 van 19.130 Restaurants in Parijs
Wijk: Trocadero
Wijk: Trocadero
16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ziet er van buiten en van binnen niet speciaal uit. Je kunt (beperkt) aan de rustige straat zitten of binnen in het sobere interieur. Ontvangst en bediening zijn uiterst gastvrij en vriendelijk. De kaart wordt uitgebreid toegelicht en er wordt interesse getoond. De kaart is klein maar datgene wat er op staat is in eigen huis bereid en vers. Heerlijk gegeten en gedronken (entrecote, gamba's en twee kindermenu's) en niet duur. Aanrader.

31 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van beoordelingen naartoe gegaan. Was prima. Met kinderen pizza gegeten. Geen vijf sterren waard. Maar gemiddeld ok.

5 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf in Parijs 2 maal genoten buiten het drukke toeristisch centrum ( 2 volw, 3 kinderen). Een topper die het moet hebben van de heerlijke smaken en de warme spontane gastvrijheid.

10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als gezin (2 volwassenen en 4 tieners) hebben we dit restaurantje via tripadvisor leren kennen en ook gereserveerd. Het is een leuk en ‘modern’ ingericht restaurantje waar je zeer vriendelijk onthaald wordt en waar het eten zeer lekker, verzorgd en ‘zuiver’ is. We hebben voor een (beperkt) budget (30 EUR per persoon) een lekker gerecht (hetzij een zelfgemaakte hamburger, scampi met risotto of een heerlijke pizza) met dessert (heerlijke tiramisu of echte chocomousse) kunnen eten.
Ongelofeloos!

21 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier op een zaterdagavond om 19u met z'n tweetjes binnengevallen. Reserveren bleek niet nodig. De eerstvolgende gasten kwamen pas een uur later binnen. We aten heerlijk in dit restaurant. Er staan duidelijk kenners in de keuken die weten hoe ze smaken moeten combineren. We kozen voor de dagsuggestie (kalfsvlees) en de vis van de dag (kabeljauw). Tiramisu als afsluiter was ook een goede keuze. Bediening was supervriendelijk. Legde alles in Frans uit, lekker traag omdat we dat vroegen en omdat ze het sympathiek vond dat we wilden proberen. Moeilijke zaken verklaarde ze in feilloos Engels. Achteraf kwam ze nog een praatje te maken over hoe we het vonden en of de verwachtingen waren ingelost. 77 euro voor fles wijn, 2 hoofdgerechten en 2 desserts. Wij waren alvast tevreden.

Reizigers die Pop's bekeken, bekeken ook

Parijs, Ile-de-France

In Pop's geweest? Deel je ervaringen!