Hotel Banke
Hotel Augustin - Astotel(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 184*
US$ 307*
  • Bar/lounge
FilterenAlle talen
9 december 2017 beoordeeld

In tegenstelling tot de grote massale 5 sterren hotels in Parijs is dit hotel een verademing van rust en intimiteit. Buiten het feit dat we even wat langer moesten wachten tot we onze kamer op konden, hetgeen werd goed gemaakt met een heerlijk glas wijn, heb ik geen op of aanmerkingen op dit hotel. De ligging is perfect, kamer ruim en van alle gemakken voorzien. En als je dan naar buiten loopt en de conciërge wens je "bon Soir Mr Erades" geeft mij dat een gevoel van een warme deken, top! Ontbijt is uitgebreid en heerlijk, next time Paris we will stay here again!

• Verbleef: December, 2017, reisde met een partner
Hotel-cmanager, Guest Relations Manager van Hotel Banke, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 december 2017

Beste heer Erades, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie recensie.
Het doet ons veel plezier dat jullie zo genoten hebben van het verblijf bij ons hier in Parijs. We vinden het fijn dat wij jullie deze rustige, intieme ervaring hebben kunnen bieden. We zullen de lovende woorden delen met het team.
We verwelkomen jullie graag terug bij het volgende bezoek aan Parijs. Met vriendelijke groet,
Solène Cailly, Guest Relations Manager

10 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In voormalig bankgebouw, schitterende ornamenten en warme ontvangst en sfeer. Overal wierook in de gangen. Ruime kamer met goed bed. Jammer dat er geen raam open kan. De bar en het restaurant tonen wat verlaten.

Verbleef: Oktober, 2017, reisde voor zaken
Hotel-cmanager, Guest Relations Manager van Hotel Banke, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 oktober 2017

Beste Marielle, Vriendelijk bedankt voor uw recensie van Hotel Banke.
We zijn blij dat u genoten heeft van de prettige sfeer in ons hotel in hartje Parijs en dat u lekker heeft geslapen in een van onze comfortabele Pikolin bedden. Helaas kunnen niet alle ramen in onze kamers open vanwege de brandvoorschriften. Ter info voegen we graag toe dat de drukte in ons restaurant en onze bar van dag tot dag verschilt. Uw bezoek was wellicht precies in een rustige periode.
Hopelijk mogen we u in de nabije toekomst nogmaals verwelkomen. Met vriendelijke groet,
Alba Arco, Rooms Division Manager

19 december 2016 beoordeeld

Super mooi hotel, ruime kamer wat een rariteit is in Parijs. Maar de service voldeed niet aan de verwachtingen van een 5 sterren hotel. Het ergste ontbijt in jaren. Het ontbijt was bijna volledig in bediening maar niemand zag je zitten, om aan koffie en thee te geraken moest je heel veel moeite doen, à la carte besteld, maar ipv blinis met zalm kreeg ik een plakje zalm zonder uitleg, bleek dat de blini's op waren, omelet koud, gekookt eitje volledig gaar en er lag zo weinig op schotels van het buffetje, om waarschijnlijk mooi te presenteren dat je altijd moest bijvragen. Tegen 9u30 geen brood meer. Jammer of zelfs pech, werd ons verteld. Kamers een aanrader, ontbijt een afrader.

• Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
DireccionDerbyHotels, Public Relations Manager van Hotel Banke, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 december 2016

Dear Mrs Bianca T,

Thank you for your feedback!
I take a good note concerning your breakfast experience.
I m still staying at your disposal.

Best Regards,

Emilie PERELLO

19 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie, goed bed, geen last van straatlawaai, heel lekker ontbijt met eitjes a la carte. Zeer professionele bediening zowel door de receptie als de rest van het personeel. De slaapspray gaf de extra toets aan het hele verwenarrangement in dit hotel.

Verbleef: Maart, 2016, reisde voor zaken
DireccionDerbyHotels, Responsable relations publiques van Hotel Banke, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 maart 2016

Dear 481liesbethv,

I would like to thank you for sharing your great experience at the Banke Hotel!

It is a pleasure to receive such a nice comment!

Don't hesitate to contact me for your next stay in Paris!

Best Regards,

Emilie Perello

13 december 2013 beoordeeld

Dankzij een mooie aanbieding inclusief ontbijt konden wij in dit mooie hotel verblijven. De hal is werkelijk prachtig, modern maar ook barok, heel goed gedaan. Aankomst zeer hartelijk. Vriendelijk aangegeven dat er een upgrade mogelijk was. Niet genomen omdat we bijna niet op de kamer zouden zijn. De kamer was groot genoeg, alles aanwezig, pantoffels, badjas en s'avonds een aardig briefje met weersvooruitzicht van de volgende dag met heerlijke bonbons! Kamer en badkamer erg schoon.
We hebben gelunchd in het restaurant en ook daar was iedereen bijzonder vriendelijk. Eten was prima, wijn erg duur, maar dat was in heel Parijs hebben we ondervonden. Het ontbijt was ook super. Niet erg uitgebreid, maar precies goed. Veel spaanse waren, (Hotel is van spaanse keten) maar lekker. We konden ook op verzoek lekkere eitjes bestellen. Sap was vers, dat zie je niet vaak en werd constant bijgevuld. Maar als je apart ontbijt zou bestellen erg duur! 30 euro is natuurlijk belachelijk! Verder gewoon een heerlijk ontbijt, maar verderop kan je in een cafeetje lekker croissants nemen. Parkeren kan verderop in een straat. Het hotel zelf ligt in een rustige straat niet ver van metro en winkels. Veilige buurt en alles op loopafstand. Ik kan dit hotel zeer aanraden.

• Verbleef: December, 2013, reisde met vrienden
DireccionDerbyHotels, Responsable relations publiques van Hotel Banke, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 december 2013

Dear Guest,

Thank you so much for taking your time to share your experience.

We are really glad to know you did have a great stay with us.

I m looking forward to hearing from you...

All my Best,