“Aanrader!!!!”

Flesh Restaurant Canal Saint Martin
Reserveren met
Flesh Restaurant Canal Saint Martin is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 43 van 20.174 Restaurants in Parijs
Wijk: 10th Arr. - Entrepôt
Wijk: 10th Arr. - Entrepôt
20 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gereserveerd om 21u30, aangekomen om 22u30, met de glimlach ontvangen, zeer vriendelijke bediening, geweldig eten en een meer dan eerlijke kwaliteit/prijs verhouding. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2018

31 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De tafeltjes bij Flesh staan wat dicht op elkaar, dus als je met zijn tweetjes bent moet je daar wel rekening mee houden. Het tempo van bediening is redelijk hoog en bij het reserveren gaf men aan dat er in twee shifts gewerkt wordt. Toen ik aangaf daar niets voor te voelen kreeg ik te horen dat het waarschijnlijk niet zo druk werd en ik dus gewoon mocht blijven zitten...

Het eten was uitstekend. We hadden gamba’s en de rilette van gerookte forel vooraf. Beide waren uit de kunst. Als hoofdgerecht de zeebaars en een entrecote. De zeebaars was ontdaan van alle graten maar geen filet, best bijzonder...

Als bijgerechten de patatjes met knoflook (bestel 1 portie met zijn tweeën) en een prei salade (rommelig op een bord gegooid, niet erg bijzonder)

Al met al geslaagde avond, maar geen 9 of 10.

Prijs/kwaliteit is goed.

21 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was lekker, de bediening is aardig (spreken tevens goed Engels) en er hangt een leuke/gezellige sfeer.

17 december 2017 beoordeeld

Zeer lekker gegeten met groep vrienden. Zeer vlotte en vriendelijk bediening. Gezellig en sfeervol. Zalige voorgerechtjes (leuk om te delen), lekkere wijn, excellente vleesgerechten met smaakvolle bijgerechten.

26 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Absoluut een aanrader ! Heel lekker sappig vlees en goede prijs-kwaliteit verhouding. Uitstekende service

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Flesh Restaurant Canal Saint Martin bekeken, bekeken ook

Parijs, Ile-de-France

In Flesh Restaurant Canal Saint Martin geweest? Deel je ervaringen!