“Leuk, lekker en gezellig restaurant”
Beoordeling van Fermier Gourmet

Fermier Gourmet
Geclassificeerd als nr. 137 van 17.601 Restaurants in Parijs
6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein maar geweldig restaurant ! Goede service, aardige mensen. Voor iedereen extra tafeltjes buiten. Lekker eten en betaalbaar. BBQ en burgers met home made frites en groente. Super.

Schrijf een beoordeling

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons bezoekje aan Disney waren we het echte fast food wel even zat, maar het was inmiddels al best laat. Gelukkig vonden we Fermier Gourmet op TripAdvisor. Waanzinnige steak met cheddar gegeten. Echt fantastisch!

2 juni 2017 beoordeeld

Een plek waar je anders niet zo snel zou komen. Wij kwamen hier ook via Tripadvisor.
Kleine eetgelegenheid. Leuk ingericht. Super aardig personeel. Ging alles in het Engels voor ons uitleggen. Vroeg daarna of ze ook nog kon helpen met bezienswaardigheden zoeken wat wij wilde zien. Omdat wij even op de plattegrond van Parijs keken. En als we nog vragen hadden over Parijs, mochten we die ook aan haar vragen
Super goed eten, ruim genoeg, en dat voor een goed betaalbare prijs.

2 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke plek! Van buiten staat het niet heel duidelijk aangegeven als je er echt naar op zoek bent. De mensen zijn ook erg aardig, leggen duidelijk uit waar je uit kunt kiezen. Erg lekker eten tegen een betaalbare prijs (zeker voor Parijs) Aanrader!

3 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede burger met verse groenten en een mooi stuk vlees. Vriendelijke bediening en snel. Aanrader voor een lunch. Top!

Reizigers die Fermier Gourmet bekeken, bekeken ook

Parijs, Ile-de-France
Parijs, Ile-de-France

In Fermier Gourmet geweest? Deel je ervaringen!