Beoordeeld op 30 april 2018 via mobiele applicatie

Hele mooie stacaravan op een goed verzorgde camping. Stacaravan goed uitgerust, goed onderhouden en schoon. Zien er nieuw uit. Uitgebreide campingwinkel met ruime openingstijden. Klantvriendelijk personeel.

Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 7 juni 2017 via mobiele applicatie

Mogelijk ideaal voor families, maar als jong koppel is deze camping niets voor ons. De camping is leuk gelegen aan de zee, en op 10min rijden van Bastia, maar voor ons was het niets. Te groot, te veel lawaai van kinderen/babys, te veel massa. Te veel vakantiepark en te weinig rust. Maar op zich zijn de faciliteiten OK. Veel douches/wc, proper.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 17 juli 2016 via mobiele applicatie

Als laatste overnachting voor we weer met de veerboot zouden vertrekken verwachtten we niet veel zo dicht bij Bastia. (Te ver weg om te fietsen o.i.d). Maar wat een kadootje was deze camping! We stonden bijna op het strand, uitzicht op zee, mooi strand, goede sanitaire voorzieningen, goede grote supermarkt, lekker restaurantje Pagode, naast de camping. Niet te druk. We hadden hier graag wat langer gebleven. Top!!

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 8 november 2015

Een prettige camping met ruime kampeerplaatsen. Onze kampeerplaats bood veel privacy door de omliggende struiken. Auto kon gemakkelijk voor de tent staan. Wij hebben drie weken op deze camping doorgebracht. Sanitair altijd schoon. Het enige minpuntje was dat we 's avonds veel last hadden van muggen. Dit is wellicht minder wanneer je een kampeerplaats kiest die dichter bij de zee gelegen is?

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 juni 2015

Wij huurden een bijzonder onpraktische stacaravan, geen tuimeubelen, alleen een harde houten bank zonder leuning en 2 onconfortabele stoelen
De camping is mooi, onder de bomen, schaduwrijk, heeft een groot zwembad en ligt aan een uitgetsrekt zandstrand. Er is een grote superette.
Maar er is niets maar dan werkelijk niets te beleven qua organisatie, noch in de camping, noch op het strand, noch overdag, noch 's avonds.
Het is wel de totale rust

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner