Beoordeeld op 3 augustus 2017

Dit is een 3 sterren hotel. Maar voor mij is het een 4 sterren waard. Zeker de service en vriendelijke bediening. Het personeel doet alle moeite om de klant het naar de zin te maken. We hadden een dame Carla maakte heerlijk cappacino voor ons `s morgens en achter de bar Carina deed ook haar uiterste best. We hebben hier ook heerlijk gegeten. Ruime kamers met heerlijke stortdouche en airco en balkon. en parking bij hotel. Dit is een echte aanrader dit hotel.

Kamertip: je hebt kamers met zicht op zee
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
OSTELLA, Tarik, Service commercial van Hotel Spa Restaurant L'ostella, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017

Sehr geehrter Kunde,

Wir bedanken uns bei Ihnen herzlich für die Zeit nehmen Sie Ihren Aufenthalt im Ostella zu bewerten, haben die Qualität unserer Dienstleistungen als auch hervorgehoben, wie wir mit guten Noten belohnt haben. Jeden Tag wissen, dass alle in unserem Team ist bestrebt, die Qualität unserer Dienstleistungen zu verbessern, damit unsere Kunden die besten unter uns fühlen. Wir freuen uns, dass Sie CEA genossen haben. Wir freuen uns auf Sie bei Ihrem nächsten Besuch in Bastia nach ew, begrüßen wir.

Tarik, kommerzieller Service

Beoordeeld op 8 mei 2016

Wij verbleven maar 1 nacht in dit prima hotel. Gratis parkeerplaats voor de deur, vriendelijk personeel en een uitstekend ontbijt! Wel wat ver van het centrum af, maar met een auto ben je met 5/10 minuten in het centrum.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
OSTELLA, Responsable Qualité van Hotel Spa Restaurant L'ostella, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2016

Cher client
Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis et d'avoir souligné la qualité de notre accueil ainsi que la qualité du petit déjeuner buffet gourmand.
Concernant notre situation, elle est indiquée sur tous les sites.
Nous espérons vous revoir lors de votre prochain séjour,
Guylène / responsable Qualité

Beoordeeld op 11 september 2015 via mobiele applicatie

Ostella is een prima hotel met een uitstekende prijs - kwaliteitverhouding.
De kamer is ruim, voorzien van een klein balkonnetje met zicht op de tuin, de stad en de zee.
De bedden waren goed en ook de zitjes in de tuin waren comfortabel en heerlijk om de voeten weer tot rust te laten komen.
Het personeel (receptie, ontbijtzaal) is erg vriendelijk en behulpzaam.
Het ontbijtbuffet is heel goed met bijvoorbeeld zes soorten muesli / cruesli.
De faciliteiten van het hotel zijn ook goed en de wifi werkte goed en makkelijk zonder password.

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
OSTELLA, Responsable Qualité van Hotel Spa Restaurant L'ostella, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2015

Cher client,

Nous vous remercions pour votre commentaire et pour la note attribuée.
Nous sommes ravis de lire que nos prestations ont été à la hauteur de vos attentes que ce soit au niveau de la qualité de notre accueil , du confort des chambres et de la qualité de notre petit déjeuner buffet gourmand.

Au plaisir de vous accueillir à nouveau ,

Beoordeeld op 9 september 2015

ideaal hotel voor een 3 tal nachten en zo de vingertip (uiterst noord) te ontdekken. zeer vriendelijk personeel, zeer uitgebreide fitness (nieuwe toestellen). spijtig genoeg was het indoor zwembad in onderhoud tijdens ons verblijf. parking met camera. restaurant goed van eten maar geen whow effect. wel gezellig eetterras. prijs/kwaliteit klopt met de realiteit.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner

Cher client,

Nous vous remercions pour votre commentaire, toute notre équipe a été sensible votre avis.
Nous serons heureux de vous accueillir prochainement,

Beoordeeld op 20 augustus 2015

Ligging, hotelfaciliteiten en hotelkamer:
Het hotel is van allerlei gemakken voorzien. Helaas miste wij de shuttle bus (toendertijd nog niet in het bezit van een rijbewijs, maar buslijn 1 gaat gelukkig vaak naar het centrum!) en de mini bar in hotelkamer. Het hotel is gelegen in een rustige omgeving omringt door scholen, nieuw bouw, restaurantjes en een supermarkt! Al moet ik zeggen het eten in het hotel was zeer netjes en goed van smaak! We hebben genoten in de tuin en van het zwembad. Rustig ontspannen.

Service:
Bij aankomst in Bastia waren we verdwaald en het personeel was zo vriendelijk om ons persoonlijk te komen halen. Wat een service! Chapeau! Naast de service van de receptie werden de kamers dagelijks keurig achtergelaten door de schoonmaaksters.

Receptie:
Als laatste wil ik de receptionist Nabil in het zonnetje zetten. Hij heeft ons uitstekend begeleid en allerlei tips gegeven. Hij gaf ons een warm en welkom gevoel. Nabil, after as-s in Dutch haha, hartelijk dank voor alle moeite. Je was een geweldige gids (aangezien de rest moeite had met de beheersing van de Engelse taal).

Kamertip: Verdieping 3 was naar wens! Kamer 308 was top! De suites bevinden zich op verdieping 1 voor degene die zich aangesproken voelen.
  • Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
OSTELLA, Responsable Qualité van Hotel Spa Restaurant L'ostella, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2015

Cher client,

Nous vous remercions pour votre chaleureux commentaire, à cet effet Nabil a été touché de lire votre avis.
Toute notre équipe a un objectif : rendre votre séjour inoubliable, ainsi nous serons très heureux de vous revoir lors de vos prochaines vacances,