“Stadsbezoek Troyes”

Keukens: Frans, Hedendaags, Wijnbar
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, grote keuze uit wijnen en champagne, vlotte vriendelijke bediening, gezellige locatie In zijn prijsklasse is hierop niks aan te merken. Top!

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Keuze is beperkt tussen salades pasta en toastgerechten.
Had salade met geitenkaas miste alle finesse. Zwaar op de maag met verbrande toast.
Pasta met kip en curry was lekker.
Steak tartaar was goed.
Niets stak er boven uit.
Jammer.

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met ons gezin dit restaurant bezocht op basis van recensies op Tripadvisor.
Wij vonden t eten echt niet lekker. De sandwiches die mijn vriend en dochter bestelden waren echt anders dan de beschrijving op de kaart deed verwachten. Erg simpel en vlak van smaak.
Mijn salade zat zo vol met makreel, dat de hele salade alleen hiernaar smaakte.
De rode wijn die ik bestelde en kreeg, smaakte niet naar de €5,50 die hij kostte...

2 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten in een modern tof interieur, dat wel maar, zoals je wel meer tegekomt in de beoordelingen van tripadvisor, overgewaardeerd en te duur voor wat het is.
Gerechten op zich wel lekker.
Te dure wijnen, niet thuishorend in dit type restaurant.
Wel zeer vriendelijke bediening.

28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

we waren op tripadvisor beoordelingen s'middags langsgegaan bij Tout Simplement : prachtige ligging op een mooi plein tegenover de touristische dienst, zeer verzorgde zaak met ernaast ( ook van tout simplement) een mooie champagnebar. Aanrader is het voorgerecht entre amies (om te delen) de andere gerechten waren goed maar ...... echt simple

In Tout Simplement geweest? Deel je ervaringen!