“Druk, druk”

Geclassificeerd als nr. 43 van 461 Restaurants in Reims
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centre Erlon-Est
12 oktober 2017 beoordeeld

Dit restaurant werd ons aangeraden maar het was niet wat we ervan verwachtten, het was op een zaterdagavond superdruk en luidruchtig, positief was wel dat de bediening en het eten supersnel op de tafel kwam. Sommige gerechten zijn best ok, andere zijn niet veel soeps. Niet doen voor een gezellig etentje.

2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg druk restaurant. Hierdoor niet echt gezellig. Kan er goed eten maar is van niveau eetcafé. Wel lekker grote glazen champagne :)

24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant werd aangeraden, maar achteraf bleek er een nieuwe eigenaar te zijn. Van binnen echt een leuk restaurant. Ga er niet naar toe voor een romantisch avondje tafelen, daar is het veel te druk voor.
Bediening is wel erg gehaast en gestresst.

Eten zelf is zeer matig. Met 6 man gegeten en eigenlijk was niemand echt tevreden vooral hoofdgerechten scoorden slecht.
Uiteindelijk veel te duur voor de kwaliteit. Jammer want het restaurant heeft echt potentie.

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier de eerste avond gaan eten op aanraden van het hotel personeel.
Het eten was ok puur omdat we veel honger hadden.
Dessert was moelleux, niet speciaal. Voorgerecht een salade die al lang klaargemaakt was precies. Hoofdgerecht biefstuk, gevraagd redelijk goed doorbakken, heb hem zo goed als rauw gekregen met veel vet rond dus bijna niets van gegeten.
Inrichting is wel tof en ondanks dat het druk bezet was ging het toch snel vooruit om een tafel te krijgen. Eens we zaten duurde het dan weer even eer we een menu kaart kregen ed. Ik zou er zelf geen tweede keer gaan.

3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat we op een nabijgelegen terras na 20 minuten nog niet geholpen waren, zijn we op het terras van L'apostrophe in Reims terecht gekomen. En daar was de bediening zeer alert en voelden we ons welkom. Niet alleen een drankje gedronken maar door de gezellige sfeer ook een crepe chocolat maison besteld! Heerlijk!

Reizigers die L'Apostrophe bekeken, bekeken ook

In L'Apostrophe geweest? Deel je ervaringen!