“Matig”

Geclassificeerd als nr. 80 van 508 Restaurants in Reims
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Wijk: Centre Erlon-Est
14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier de eerste avond gaan eten op aanraden van het hotel personeel.
Het eten was ok puur omdat we veel honger hadden.
Dessert was moelleux, niet speciaal. Voorgerecht een salade die al lang klaargemaakt was precies. Hoofdgerecht biefstuk, gevraagd redelijk goed doorbakken, heb hem zo goed als rauw gekregen met veel vet rond dus bijna niets van gegeten.
Inrichting is wel tof en ondanks dat het druk bezet was ging het toch snel vooruit om een tafel te krijgen. Eens we zaten duurde het dan weer even eer we een menu kaart kregen ed. Ik zou er zelf geen tweede keer gaan.

3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat we op een nabijgelegen terras na 20 minuten nog niet geholpen waren, zijn we op het terras van L'apostrophe in Reims terecht gekomen. En daar was de bediening zeer alert en voelden we ons welkom. Niet alleen een drankje gedronken maar door de gezellige sfeer ook een crepe chocolat maison besteld! Heerlijk!

22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn eerste minder goede beoordeling. Nu, het is wel vaker zo dat de restaurants op de drukke toeristische pleinen tegenvallen. Om maar meteen met de deur in huis te vallen en ook af te sluiten: om lekker te eten ga je er beter niet heen. Succes elders.

14 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangenaam verrast door het hippe interieur en de vlotte bediening, ondanks de drukke avondshift. Goeie kwaliteit-prijs van de gekozen gerechten, zeker een aanrader !

10 mei 2017 beoordeeld

gezellig restaurant waar je kunt kiezen uit veel lekkere verschillende borden. personeel is vriendelijk en geeft deskundig advies. We mochten eerst de wijn proeven om dan een fles te bestellen.

In L'Apostrophe geweest? Deel je ervaringen!