“Crepes op het terras”

Geclassificeerd als nr. 79 van 519 Restaurants in Reims
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Centre Erlon-Est
3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat we op een nabijgelegen terras na 20 minuten nog niet geholpen waren, zijn we op het terras van L'apostrophe in Reims terecht gekomen. En daar was de bediening zeer alert en voelden we ons welkom. Niet alleen een drankje gedronken maar door de gezellige sfeer ook een crepe chocolat maison besteld! Heerlijk!

Datum van bezoek: augustus 2017

22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn eerste minder goede beoordeling. Nu, het is wel vaker zo dat de restaurants op de drukke toeristische pleinen tegenvallen. Om maar meteen met de deur in huis te vallen en ook af te sluiten: om lekker te eten ga je er beter niet heen. Succes elders.

Datum van bezoek: juli 2017
14 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangenaam verrast door het hippe interieur en de vlotte bediening, ondanks de drukke avondshift. Goeie kwaliteit-prijs van de gekozen gerechten, zeker een aanrader !

Datum van bezoek: mei 2017
10 mei 2017 beoordeeld

gezellig restaurant waar je kunt kiezen uit veel lekkere verschillende borden. personeel is vriendelijk en geeft deskundig advies. We mochten eerst de wijn proeven om dan een fles te bestellen.

Datum van bezoek: mei 2017
24 april 2017 beoordeeld

L'apostrophe ziet er leuk uit maar daar is ook alles mee gezegd. Het eten was echt ronduit slecht te noemen en de bediening was al klaar met ons toen bleek dat we geen Frans spraken.

Datum van bezoek: april 2017

In L'Apostrophe geweest? Deel je ervaringen!