“Champagne weekend ... overvallen door een plotse honger”
Beoordeling van L'Apostrophe

L'Apostrophe
Geclassificeerd als nr. 79 van 515 Restaurants in Reims
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centre Erlon-Est
22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn eerste minder goede beoordeling. Nu, het is wel vaker zo dat de restaurants op de drukke toeristische pleinen tegenvallen. Om maar meteen met de deur in huis te vallen en ook af te sluiten: om lekker te eten ga je er beter niet heen. Succes elders.

14 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangenaam verrast door het hippe interieur en de vlotte bediening, ondanks de drukke avondshift. Goeie kwaliteit-prijs van de gekozen gerechten, zeker een aanrader !

10 mei 2017 beoordeeld

gezellig restaurant waar je kunt kiezen uit veel lekkere verschillende borden. personeel is vriendelijk en geeft deskundig advies. We mochten eerst de wijn proeven om dan een fles te bestellen.

24 april 2017 beoordeeld

L'apostrophe ziet er leuk uit maar daar is ook alles mee gezegd. Het eten was echt ronduit slecht te noemen en de bediening was al klaar met ons toen bleek dat we geen Frans spraken.

25 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In het straatbeeld lijkt dit een kleine zaak , maar niets is minder waar ...eens je binnen stap , grote tent .
Onder de middag gaan lunchen , nokvol en alles verliep vlotjes , goede gerechten en eerlijke prijs !

In L'Apostrophe geweest? Deel je ervaringen!