“Lekker gegeten”

Geclassificeerd als nr. 80 van 515 Restaurants in Reims
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Centre Erlon-Est
10 mei 2017 beoordeeld

gezellig restaurant waar je kunt kiezen uit veel lekkere verschillende borden. personeel is vriendelijk en geeft deskundig advies. We mochten eerst de wijn proeven om dan een fles te bestellen.

24 april 2017 beoordeeld

L'apostrophe ziet er leuk uit maar daar is ook alles mee gezegd. Het eten was echt ronduit slecht te noemen en de bediening was al klaar met ons toen bleek dat we geen Frans spraken.

25 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In het straatbeeld lijkt dit een kleine zaak , maar niets is minder waar ...eens je binnen stap , grote tent .
Onder de middag gaan lunchen , nokvol en alles verliep vlotjes , goede gerechten en eerlijke prijs !

2 januari 2017 beoordeeld

We hebben lekker gegeten, omdat we een menu gekozen hadden kwam het eten enorm snel op tafel, ook al is dit een bijzonder groot restaurant. Het personeel is vriendelijk, het eten was smaakvol. Niet speciaal maar gewoon goed. Minpuntje, de steaks waren niet saignant gebakken maar nog wat koud aan de binnenkant maar wel lekker.

2 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hoofdgerecht de Bocconcini (kalfsvleesrolletje en Italiaanse ham met bocconcini kaas) is een echte aanrader!

In L'Apostrophe geweest? Deel je ervaringen!