“Onze jaarlijkse afspraak”

Keukens: Frans, Hedendaags
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
29 augustus 2018 beoordeeld

Zeer verfijnde keuken met correcte prijzen . Vriendelijk personeel .
Wij komen hier elk jaar terug en zijn steeds tevreden.

Datum van bezoek: augustus 2018

22 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer verzorgde keuken en bediening, wij aten een menu begeleid met aangepaste champagnes en zaten met onze groep in een aparte zaal op de eerste verdieping. Aangezien het diner aangeboden werd kan ik niet oordelen over de prijs, maar het was zeker de moeite waard!

Datum van bezoek: augustus 2018
2 augustus 2018 beoordeeld

Eerste sterrenervaring in Frankrijk. Keurig onthaal. Luxe ingrediënten. Mooi menu. Uiteraand met een heerlijk glas champagne. Goede bediening!

Datum van bezoek: juli 2018
19 juni 2018 beoordeeld

Het restaurant is gelegen in een klein zijstraatje en is erg verzorgt. Het eten is subliem en de service is uitstekend. Lang geleden dat ik zo lekker heb gegeten. Goed eten, goede service en goede wijnen en champagnes. Echt lekker

Datum van bezoek: juni 2018
20 maart 2018 beoordeeld

We konden nergens meer eten / reserveren. via tripadvisor deze maar gebeld.......vreselijke entourage, werkelijk fantastische bediening en meer dan voortreffelijke wijnen en al la carte fantastisch. zelfs goed te betalen.

Datum van bezoek: augustus 2017

In Le Millenaire geweest? Deel je ervaringen!