“Na het voorgerecht”

Un Indien dans la Ville
Geclassificeerd als nr. 119 van 514 Restaurants in Reims
Keukens: Indiaas
28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het voorgerecht toch besloten ergens anders hoofdgerecht te gaan nuttigen.
Doen we niet snel. 2 de keer op 10 jr.
Prijs/kwaliteit niet goed

17 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het heeft een leuk interieur al voelt het door de drukte wat fabriek-achtig aan. Het eten was niet echt van hoogstaande kwaliteit...zou er niet terug gaan...
Personeel is niet super vriendelijk/behulpzaam!

13 november 2016 beoordeeld

Perfecte bediening , super vriendelijk en het eten was fantastisch, ondanks de drukte hebben we niet lang op ons eten moeten wachten . De champagnebar naast de deur was gesloten en we hadden zin in een flesje champagne, geen probleem de eigenaar:/ober heeft voor ons een flesje gaan halen . Super

16 september 2016 beoordeeld

Was heel lekker vers proper lekker aperitief goede wijn goede porties lekker dessert vriendelijke bediening leuk gelegen niet te duur

10 september 2016 beoordeeld

vriendelijk personeel, lekkere keuken en ruime kaart ook voor vegetariërs! Mooie zaak ook. Niks op aan te merken!

Reizigers die Un Indien dans la Ville bekeken, bekeken ook

In Un Indien dans la Ville geweest? Deel je ervaringen!