“Kun je alleen heen met reservering”
Beoordeling van L'Opera

L'Opera
Geclassificeerd als nr. 50 van 519 Restaurants in Reims
17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden hier gaan ontbijten en kregen onvriendelijk te horen dat dat alleen mogelijk was met reservering. Dit wordt niet goed gecommuniceert op de website. Plek zat maar het was onmogelijk om hier te ontbijten.

Datum van bezoek: juni 2018

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In een ontwakende stad op tweede paasdag is dit een geweldig restaurantje om een heerlijk ontbijt te nuttigen.

Datum van bezoek: april 2018
Bedank Frank J.G. N
2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader voor een rustig en heerlijk ontbijt! Sfeervol. Vriendelijke bediening. Rustig wakker worden!

Datum van bezoek: april 2018
24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn lief 2 dagen in Reims.
Ontbijten bij L'Opera. Geweldig!!!
Wij kozen voor petit-dejeuner complet à € 15,- pp.
Bruin brood, croissant, chocolade broodje, koffie of thee, verse jus d' Orange of pompelmoes sap, passievrucht jam en aardbeien jam (smaak explosie wow), gerookte zalm, vlees paté met daadwerkelijk draadjesvlees erin, 2 jambon soorten.
Service was vriendelijk met een open keuken waar serieus gekookt werd.
Morgen wellicht hier terug voor ons laatste ontbijtje in Reins voor wij weer verder trekken.
Een mega aanrader als je van lekker eten houdt en niet bang bent om genoeg te ontbijten voor relatief weinig $$$.

Datum van bezoek: augustus 2017
9 mei 2016 beoordeeld

Als je op zondag ergens wilt ontbijten/brunchen dan is dit de plek. Alles is heerlijk huisgemaakt zoals de omelette en beef wellington en er is een ruime keuze uit diverse vleeswaren en kazen.

Datum van bezoek: mei 2016

In L'Opera geweest? Deel je ervaringen!