“Délicieux-Delicious”

Keukens: Pizzeria
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Pizza is geweldig lekker, een van de enige restaurants met zeer proper toilet! Top! Vriendelijk personeel. De kok stelde zelf voor om de pizza 50/50 te verdelen.... aan te bevelen!

Datum van bezoek: september 2017

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op minder dan vijf minuten lopen vanaf de Kathedraal van Reims ligt deze kleine pizzeria. Het interieur is niet erg sfeervol, maar de uitgebreide keus aan heerlijke pizza's maakt dat goed. De pizza's met geitenkaas bevielen ons erg goed! Wij waren dertig euro (inclusief fooi) kwijt voor twee pizza's, twee drankjes. Betaalbaar en zeker het geld waard!

Datum van bezoek: juli 2017
23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week pizza gegeten bij L'antica n.a.v. Reviews op TripAdvisor. De setting is niet fantastisch, wij zaten buiten op de stoep langs een weg, maar de bediening was heel vriendelijk en de pizza's waren echt lekker! Ze hebben ook speciale deals voor tijdens lunchtijd, zeker een aanrader als je in reims bent!

Datum van bezoek: juli 2017
28 mei 2017 beoordeeld

Onverwacht moeten zoeken naar een andere eetgelegenheid in Reims omdat mijn uitgekozen restaurant gesloten was. En eigenlijk naar deze pizzeria getrokken door de lekkere geur die uit de deur kwam : vers gebakken pizza !
Dit een Take Away pizzeria die veel pizza's levert aan huis en die een paar tafeltjes heeft bijgezet zodat je ook ter plaatse kan eten.
En niet ontgoocheld geweest ! Om 19u30 zat heel de zaak vol ! Veel jonge mensen en ook een paar toeristen die van de Dome kwamen (die is slechts 2 straten verder). Heel uitgebreide kaart met pizza's en die worden vers gebakken (en snel) met een krokante bodem. Heel goede prijs/kwaliteit !

Datum van bezoek: mei 2017
8 mei 2017 beoordeeld

Heerlijke pizza's voor bescheiden bedrag, wordt veel afgehaald, is druk. Snelle service, vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Pizzeria L'antica bekeken, bekeken ook

In Pizzeria L'antica geweest? Deel je ervaringen!