“goed gelegen, gemiddelde kwaltiteit en bediening mag vriendelijker”
Beoordeling van Au Bureau

Au Bureau
Geclassificeerd als nr. 183 van 523 Restaurants in Reims
Keukens: Bar, Eetcafé
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
2 september 2018 beoordeeld

Gelegen aan het plein langs de kathedraal. Er zijn dus voortdurend passanten en het terras is doorgaans goed gevuld. Ongeacht hoe beleefd of onbeschoft de bediening is, de niet aflatende stroom toeristen maakt dat de zaak druk bezocht is. (We hebben gezien hoe een tafeltje ronduit geschoffeerd werd, en ook wij kregen op redelijk botte wijze te horen dat we aan een andere tafel moesten plaatsnemen, tot op vandaag weet ik niet waarom dat zo nodig moest.)
Ze serveren een aantal Belgische bieren wat bij een aantal toeristen zeker een troef is want op de tafels rondom ons stonden veel glazen met Belgisch bier.
Je moet wel even wachten tot je je bestelling kan doorgeven en dan nog eens een beetje geduld oefenen tot je bestelling arriveert. (het terras was op dat ogenblik voor driekwart gevuld en er waren obers aan het babbelen).

Datum van bezoek: mei 2018

24 augustus 2018 beoordeeld

Als Belg in Reims komen we hier wel vaker. Veel toeristen, een mooi terras onder de kathedraal van Reims.

9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Begrijpelijk dat je na het bezoeken van de Cathedral hier terecht komt. Er zijn verder geen andere terrasjes in de buurt.

Eenmaal aangekomen (met 6pers.) op het terras wil de ober niet schuiven met tafels en vraagt ons om in de zon te gaan zitten met 34 graden.

Afijn na een plekje in de schaduw gevonden te hebben. Duurt het erg lang om door de onvriendelijke bediening aangesproken te worden.

De cocktails zijn de prijs zeker niet waard, gebrek aan creativiteit/inspiratie. Dit riekt naar pure oplichting van €7,- per glas cola met een klein beetje drank.

Twee sterren voor de locatie en snelle levering (als eenmaal is besteld). Dit terras met onvriendelijke/trage bediening heeft haar bestaansrecht te danken aan een gebrek aan concurrentie.

7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening is slecht georganiseerd. Na lang wachten wordt een cocktail geserveerd zonder alcohol en fantasieloos opgemaakt. Veel mensen lopen er weg vanwege de slechte bediening (hadden wij achteraf ook moeten doen)! Begin er niet aan en zoek een leuk restaurant iets verder bij de kathedraal vandaan.

18 mei 2018 beoordeeld

Gezellige sfeer nog steeds .
zeer snel lopend en oplettende bediening voor ons kortstondig bezoek.
Even een simpele maar zeer goede hamburger met een mooie bier begeleiding.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Au Bureau bekeken, bekeken ook

In Au Bureau geweest? Deel je ervaringen!