“Best aardig.”
Beoordeling van Le 17 Restaurant

Le 17 Restaurant
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Le 17 Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 25 van 519 Restaurants in Reims
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
15 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Was rustig op donderdag avond, we waren de eerste 19:30uur. Bediening spreek op een dame na geen Engels. Amuse van het huis was lekker. Kleine kaart maar genoeg keuze. Gekozen voor eendenlever en bouillabaisse. Beiden gerechten waren op smaak. De soep was lekker maar niet bijzonder. Vrij vlot achter elkaar uitgeserveerd, ondanks we hadden aangegeven rustig aan te willen doen. Leuk maar geen must!

Datum van bezoek: oktober 2018

1 augustus 2015 beoordeeld

Zeer gastvrij restaurant. Eén man bedient de ganse zaal en toch neemt hij tijd en humor voor zijn gasten. Heel lekkere gerechten, aan zéér aanvaardbare prijzen. Als aperitief : een fles champagne van G. Tribaut, een echte aanrader!

22 juli 2015 beoordeeld

Op basis van de andere beoordelingen zijn we naar dit restaurant gegaan. We hebben heerlijk gegeten, snelle bediening en men was vriendelijk. Het was een stukje uit het centrum, maar onderweg mooie gebouwen gezien, dus het was een aangename wandeling. Zeer zeker aan te raden!

11 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten met verse ingrediënten voor een goede prijs. Alles is huisgemaakt. Snelle en vriendelijke bediening. Een aanrader!

21 mei 2014 beoordeeld

Goed gegeten in dit Franse restaurant. De bediening was vriendelijk en correct. En de ambiance was gezellig. De ligging was aan een doorgaande weg en niet zo romantisch maar het eten en de gastvrijheid van de bediening maakt een heleboel goed. Een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2014
    • Sfeer
Bedank Harrie en Janne... M

In Le 17 Restaurant geweest? Deel je ervaringen!