Beoordeeld op 23 augustus 2017

Dit is een hotel waar de kamers zeer mooi zijn gerenoveerd. Het is er s'nachts stil, geen hinder van verkeer aan de voorkant van het hotel.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Zeker het personeel dat aan de receptie zit s'nachts.
Het was een aangenaam verblijf.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
GrandHotelTours, Night Auditor van Grand Hotel de Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2017

Beste Client 508lawrence

Dank u Voor de commentaar ,
bedankt dat u ,
Ik Hoop je spoedig terug te zein .

Prettige Avond

Asmaa

Beoordeeld op 17 augustus 2017

prijs-kwaliteit heel goed. goed gelegen in centrum van de stad ,goede bedden , Heel lekker ontbijt,
Heel vriendelijk personeel aan de receptie , goeie prijs voor de parking ,
Er is ook een leuke bar aanwezig

• Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
GrandHotelTours, Night van Grand Hotel de Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2017

goedenavond philip8730

Bedankt Dat U , Ik Dank Voor de Opmerkingen .

Ik Hoop je spoedig terug te zien IN Grand Hotel .

Bonne soirée
Naar je zin had

Asmaa

Beoordeeld op 7 juli 2017

We waren op doorreis naar Spanje en stopten in Tours. Hotel was prijs/kwaliteit zeker ok. En de parking was vlak bij het hotel. Het mooie oude station maakt de setting enkel nog beter. Ook de afstand tot bezienswaardigheden en restaurants is op wandelafstand te doen.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 4 juli 2017

Voor een tussenstop verbleven wij in het Grand Hotel. De ligging van het Hotel is uitstekend, niet ver van de snelweg en ook dicht bij het oude Centrum van de stad. Onze kamer was zeer rustig. Het Hotel is in orde en proper (beetje oude glorie), het ontbijt was uitstekend. Er lag overal vast tapijt, daar zijn wij niet echt vrienden van (maat dat is persoonlijk).

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 7 juni 2017

Ruime kamer - comfort van een 4-sterrenhotel - prima bedden en badkamer, alles wat je nodig hebt - hartelijke en geduldige mensen van de receptie - ligging perfect: midden in het stadscentrum, vlakbij goedkope parkeergarage (en bij centraal station), en toch rustig - alle soorten restaurants in de buurt - kortom: top

• Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken
GrandHotelTours, stagiaire van Grand Hotel de Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2017

Hallo Beste klant, Dank u voor uw reactie.

We zijn blij dat je genoten hebt van uw verblijf in het hotel.
De medewerkers doen hun best om u tevreden te stellen en je
altijd welkom in de beste omstandigheden.
Zoals u hebt opgemerkt, is het hotel in de buurt
van het station, restaurants en winkels.

We hopen je te zien in ons hotel binnenkort.

Met vriendelijke groeten
Sarah