Mercure Tours Nord
Zie aanbieding
Chambres d'Hôtes La Sorellerie(Saint Avertin)
  • Restaurant
Campanile Tours Sud - Joue Les Tours(Joue-les-Tours)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 92 per nacht.

• Gratis parkeren
Hôtel Ibis Tours Sud(Chambray-Les-Tours)
  • Gratis parkeren
Hotel Colbert(Tours)(Heel veel waar voor je geld!)
Official Site
26 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel gebruikt voor tussenstop, gemakkelijk bereikbaar, buiten de stad. Correcte, doch onpersoonlijk onthaal. Familiekamer met beperkte ruimte, goed voor verblijf van 1 nacht. Zwembad. Lekkereen verzorgde keuken. Erg attente obers.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
PCordier-Directeur, Directeur général van Mercure Tours Nord, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 augustus 2016

Dear Sir, Madam, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Best regards.

1 september 2014 beoordeeld

Prima ervaring mee opgedaan. We kwamen laat in de avond aan. Keuken bleef voor ons open!
Kamers zij prima, standaard met extra bed voor kind!
Ontbijt is het enige min puntje. Niet doen! Is ronduit slecht.
Het dinner, de service en het hotel maken het echter voor ons een prima verblijf

Kamertip: Allemaal hetzelfde
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
PCordier-Directeur, Directeur général van Mercure Tours Nord, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2014

Dear Sir, Madam, Thank you for your positive comment. Indeed, our rooms are equiped for 4 people and we are used to welcome families. About the breakfast, don’t hesitate to contact us directly to tell us what exactly was wrong for you. Then we’ll do our best to improve those points for your next stay. Kind regards.

31 augustus 2014 beoordeeld

Dit hotel ligt vrij ver van het centrum.
Voor restaurants buiten het hotel moet je een stuk rijden.
Vrij parkeren op eigen grond gebied.
De kamers zijn erg ruim en goed ingericht.
Het onbijt was zeer goed.
Voor een stop over is het een prima hotel.

Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner

Sir, Madam,we thank you for this positive comment. We are satisfied when our guests are satisfied, what seems to be, here. We confirm you our hotel is located 7 km from the city center (10 minutes driving). We will be pleased to welcome you for your next stay in Tours. Kind regards.

23 juli 2014 beoordeeld

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
PCordier-Directeur, Directeur général van Mercure Tours Nord, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2014

10 juli 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Een dag verbleven bij terugrit uit Spanje.Ideaal zaken- en doorgangshotel.Goed bereikbaar vanaf autoweg.Modern en smaakvol.Zeer aangename ontbijtplaats, verzorgde versiering en stoelen.Avondmenu 'ardoise' aan 23euro zeer verzorgd.Buiten gegeten op terras aan zwembad.Snedige en vriendelijke bediening.Kamers zeer verzorgd met goede bedden en mooie badkamer .Wifi van wisselende kwaliteit.Receptie wat ' koel ' maar efficiënt.Voldoende gratis parkeergelegenheid.Mercure hotels stijgen hierbij echt in onze achting.

• Verbleef: juli 2013
PCordier-Directeur, Gérant van Mercure Tours Nord, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juli 2013

hello,
Dank u voor de tijd neemt om ons uw mening over uw verblijf in ons hotel.
Mijn team en ik zijn zeer dankbaar voor uw opmerkingen, ze moedigen ons aan om onze inspanningen te handhaven, zodat de diensten die wij brengen u het beste aan uw verwachtingen voldoen.
Harte.