13 augustus 2017 beoordeeld

1 nacht in dit aparthotel doorgebracht i.v.m. tussenstop richting zuid Frankrijk.
Je rijd het hotel snel voorbij, het is niet te zien vanaf de grote weg. Bij aankomst een vriendelijke medewerker bij de receptie. Parkeren in de parkeergarage (alleen toegankelijk voor personenauto's zonder dakkkoffer) kost €8,-
De kamer met aparte slaapkamer was erg ruim, maar verder was alles erg sober ingericht en aan renovatie toe. Wij hadden een kamer op de hoek aan de kant van de tramrails en de treinrails, ondanks de dubbele beglazing waren deze erg goed te horen, daarbij luidruchtige muziek op de buurkamer en een matig en krakend bed en het recept voor een slapeloze nacht was compleet.
Het ontbijt was karig, in eerste instantie werden we niet toegelaten tot de ontbijtruimte omdat we dit niet zouden hebben bijgeboekt. Dit hadden we echter wel en na enig overleg konden we toch plaatsnemen. Er was geen brood, na 10 min. wachten werd er een zakje met 10 croissants / chocoladebroodjes geleegd. Maar met een volle ontbijtruimte was het mandje dus meteen weer leeg. Helaas dus na een karig ontbijtje weer in de auto richting het zuiden.

Kamertip: Vraag naar een kamer aan de voorzijde van het hotel
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel, ruime kamer, duidelijk gerenoveerd
Nadeel : douchegordijn ipv cabine of wand.
Met de tram ben je op 10 min in het prachtige centrum van Orléans! Kaartjes kopen aan de halte zelf, op de tram gaat dit niet.
Kleine ontbijtzaal, waardoor we geluk hadden dat we met 4 konden samen eten aan 1 tafel.
Vriendelijk personeel

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Isabelle D, Directeur général van Adagio Access Orleans, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2016

Geachte Gasten,
Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Aparthotel Adagio Access Orléans erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige.
Hoogachtend,

24 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel als je een stop wilt naken op weg naar het zuiden, als laat aankomt en dit van te voren aangeeft krijg je de code van de deur en de kluis. Voor 6 euro kan je de auto in een afgesloten ruimte parkeren! Kamers zijn geluiddicht, je hoort de nabij gelegen trein en tram niet!

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Isabelle D, General Manager van Adagio Access Orleans, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2016

Geachte Wouter V,

Hoogachtend,

13 juli 2016 beoordeeld

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Isabelle D, Directeur général van Adagio Access Orleans, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juli 2016

7 augustus 2013 beoordeeld

• Verbleef: juli 2013, reisde met een partner