“Zeer goede keuken”

Au Coin Des Halles
Geclassificeerd als nr. 1 van 15 Restaurants in Langeais
Keukens: Frans
28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een bezoekje in dit historisch stadje is een bezoek brengen aan het einde van de dag aan Au Coun Des Halles een must. Zeer goede keuken met verrasende gerechten. Goede bediening met dito wijnkaart. Een bezoek waard.

28 juli 2016 beoordeeld

Bij mooi weer eet je hier gezellig buiten op een binnenplaats. Uitstekende bediening bij exquise gerechten. Dit is een chef met liefde voor het vak , en dat proef je ! Hier kom je zeker terug !

24 juli 2016 beoordeeld

Restaurant werd aangeraden door onze B&B. We kregen hier een lekker en kwalitatief vier gangen menu voor ongeveer 35 euro. Er zijn ook verschillende keuzemogelijkheden binnen het menu. Zeker een aanrader, best wel reserveren.

16 augustus 2015 beoordeeld

Via onze B&B zijn we hierheen verwezen. En gelukkig maar :-) Wat een topper! Voor 36 euro een menu van zeer hoge kwaliteit, erg mooi opgediend en een zeer attente bediening. Jammer dat we door moesten reizen, want we hadden er graag nog een keer gegeten. Ook prima vegetarische gerechten!

27 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Menu: Amuses, voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht voor 31 euro! Zeer fijn en lekker eten. Telkens 3 keuzes per gang. Indien gewenst kan ook een gerecht à la carte genomen worden mits een opleg.
Een aanrader!!

Reizigers die Au Coin Des Halles bekeken, bekeken ook

Azay-le-Rideau, Indre-et-Loire

Brehemont, Indre-et-Loire

In Au Coin Des Halles geweest? Deel je ervaringen!