“Visrestaurant met heerlijk eten!”
Beoordeling van L'Oceanic

L'Oceanic
Geclassificeerd als nr. 7 van 72 Restaurants in Chinon
Keukens: Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
27 augustus 2018 beoordeeld

Wij hebben bij dit restaurant een tafel gereserveerd en dat moet je zeker doen als je hier wilt eten. Over het eten niets dan lof, de bediening vonden wij minder. De heer en dames hebben ons netjes bediend maar het viel ons op dat Franse voor hen bekende mensen vriendelijker bediend werden.

8 juli 2018 beoordeeld

Heerlijk verse oesters gegeten in dit visrestaurant. Ook de rest van de gerechten was uitstekend. Modern ingericht, alhoewel niet helemaal mijn smaak, en een prettige bediening. Het was druk en de meeste mensen zaten op het terras, maar binnen was het ook bijna vol en daar zat je wel zo rustig en lekker koel.

18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zij zijn goed ! Op een "eigen" terras op straat hebben we weer goed gegeten, boven de middelmaat ! Heerlijke oesters, snoek, kaas en een toetje, gewoon heerlijk Frans. Aardige en behulpzame mensen, ook altijd prettig

14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tegenwoordig vind ik het in Frankrijk soms wat moeilijk om lekkere restaurants te vinden. Niet hier. Alles van begin tot einde was fantastisch. De combinatie van smaken, versheid, wijntjes, bediening, interieur, prijs/kwaliteit. Morgen gaan we terug. Zou te spijtig zijn hier maar 1 maaltijd te kunnen proeven. Top!

14 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden graag meer keuze uit visgerechten. Bij dit restaurant ben je aan het goede adres. Goede kwaliteit en veel te kiezen. De wijnkaart biedt ook genoeg. Ga hier naar toe als je vis liefhebber bent.

Reizigers die L'Oceanic bekeken, bekeken ook

Chinon, Indre-et-Loire

In L'Oceanic geweest? Deel je ervaringen!