Priceline
FindHotel
Destinia.com
Prestigia.com
Beoordeeld op 2 juli 2017

Als een gezin in een hotel is het altijd afwachten of de kamer goed is en of de kinderen de ruimte krijgen/hebben om zichzelf te zijn. Bij dit hotel was alles top, ruimte, voorziening en bedden.
Enige minpunt was/is de beperkte kaart voor room-service..

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 3 juli 2016

We hebben hier - op doorreis - 1 nacht verbleven. We hadden een keurige kamer, met goede sanitaire voorzieningen. Maar het is een echte ouderwetse Auberge, zoals dat hoort in zo'n klein - Efteling-achtig - plaatsje aan de Loire. Een beetje ouderwets, dus. Daar moet je van houden. We hebben er ook gegeten. Dat was helemaal niet slecht, maar de 1-ster beoordeling van Michelin begrijpen we niet helemaal.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 22 maart 2016

Het hotel is een voorbeeld van een echt landelijke "auberge", met vele, leuke hoekjes , krakende vloeren, goed onderhouden en mooie sanitaire voorzieningen.
Personeel heel vriendelijk, echter het restaurant viel een beetje tegen voor een michelinsterrenrestaurant.De amuse bij het diner was wat vaal van smaak, het voorgerecht had o.a.een terrine van kalfsvlees, ook vaal van smaak, Het hoofgerecht bestond uit een ballotine van eend, veel werk, terwijl bijv. een magret de canard (goed klaargemaakt) veel meer voldoening geeft. het nagerecht daarentegen was subliem, gegratineerde ananas (heet) in een vanillecreme met vanilleijs, de combinatie warm-koud heel goed!
Een paar opmerkingen :een beetje vreemd was de kleding van de obers, het leken wel piraten uit de caraiben, Wij hadden een Moulin a Vent 2008 van de wijnkaart besteld en zonder nadere mededeling werd een 2011 geserveerd, en pas op mijn reactie dat dit niet de bestelde wijn was werd medegedeeld, dat de 2008 er niet meer was, een kleine blamage voor een sterrenzaak?
Op het ontbijt (wel met veel keus) viel ook wat af te dingen, het leek wel of scrambled eggs de dag tevoren waren bereid en opgewarmd, de worstjes waren eenvoudige knakworstjes uit blik? De koffie werd geserveerd in open kannetjes, waardoor er zeer snel afkoeling optrad.
Dus al met al zeker geen overweldigende ervaring.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 8 augustus 2015

Aangenaam, rustig hotel met privéparking en op wandelafstand van kasteel. Fijne keuken. Vriendelijk personeel. Ideale ligging voor bezoek aan kasteel van Chenonceau. Alles zoals het hoort, niks op aan te merken.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 20 mei 2015 via mobiele applicatie

Op aanraden van onze dokter hier komen lunchen.Dank u dokter.Vriendelijk van bij het binnenkomen tot bij het buiten gaan.Waarschijnlijk de beste pintade gegeten die ik ooit gegeten heb.U kan hier ook duurder eten maar wij hebben 100€ betaald met flesje lekkere wijn en het was elke € waard.Formidabel !!!

Datum van verblijf: mei 2015