Google
vanaf US$ 16,29
vanaf US$ 174,10
vanaf US$ 174,10
Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

Chateau en het park en de tuinen bezocht. Erg mooi. Vooral de tuinen zijn prachtig. Zeker aan te raden.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 1 september 2019 via mobiele applicatie

Goed onderhouden kasteel en domein. Het kasteel is niet zo groot maar is wel mooi en zeer netjes onderhouden. Overal zijn er bloemen en planten die het kasteel wat leven geeft. Je kan hier gerust een hele dag rondlopen. Voor kleine kinderen was dit wat minder ideaal.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 17 augustus 2019

Tijdens een 4-daagse uitstap in de Loirestreek hebben we dit mooie kasteel en tuinen bezocht.
Na onze aankomst ter plaatse hebben we eerst een lekker schotel gegeten in de Orangerie van het kasteel. Nadien bezochten we het kasteel en beide tuinen (tuin van Diane de Poitiers en tuin van Catharina de Medicis. Beiden tuinen hebben iets unieks en worden prachtig onderhouden (zie foto’s)

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 30 juli 2019

Met zijn viertjes (2 volwassenen, 2 kinderen) hebben we Chenonceau bezocht. Wij vonden het geheel onduidelijk, mogeljjk doordat het gewoon te druk was vandaag. Op zicht niet raar in het hoogseizoen, maar toch...
Ook mochten wij geen lunch meenemen het terrein op, wat we raar vinden. Logisch dat je het niet in het kasteel op mag eten (en vingers afveegt aan antieke stoelen..), maar alleen wat drinken mocht mee. Om de lunch later te nuttigen zijn we terug naar de auto gegaan, de lunch gepakt en op de picknick opgegeten, dat was dan weer wel verzorgd.
We mochten daarna het terrein weer op, omdat we een stempel hadden gehaald.
De tuinen zijn mooi, in het kasteel is erg veel gerenoveerd, maar het geheel is wel mooi.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 22 juli 2019

Als je één kasteel doet tijdens je vakantie aan de Loire moet je zeker dit bezoeken. Niet enkel het kasteel is mooi maar zeker ook de verschillende tuinen. Binnen kun je dan aan de hand van de folder mooi de geschiedenis volgens van Catharina de Medici

Datum van activiteit: juli 2019