6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef hier met gezin op doorreis. Boeken dan vaak Novotel of Mercure, meestal goed tot meer dan goed voor 1 nachtje. Deze keer niet. Verouderd hotel, zeer kleine kamers en dito badkamer. Diner en ontbijt zijn zeer matig, weinig keuze en weinig smaak. Zwembad stelt ook niet veel voor. Positief zijn de bedden en de vriendelijkheid van het personeel.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
BEUF, Front Office Manager van Novotel Chartres, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2017

Dear Guest,

It is with great surprise that we take note of your comment.
We regret that your stay did not live up to your expectations.
As for the breakfast we have a wide variety and varied.
We would have appreciated that your reproaches were addressed to us during your stay, in this way we could have corrected what did not suit you, in order to give you full satisfaction.

Cordially

Laetitia COREE

26 juli 2017 beoordeeld

Prima hotel, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding bij circa 115 euro voor 4 personen op familie kamer inclusief ontbijt.
Kamer zag er keurig uit - nieuw en schoon.
Na uitklappen van het bankbed wel erg vol natuurlijk, maar voor een nachtje prima te doen.
Prettig dat de badkamer zowel een ruime douche heeft als een bad en de wc apart is. Verder is er een waterkoker met thee-zet spullen en is er een koelkastje met een gratis flesje water. Fijn ook dat op de kamer in een kast extra handdoeken en shampoo/douchegel ligt.
Ontbijt was prima. Leuk dat je zelf een eitje kan bakken. Helaas geen gekookte eieren. Maar verder ruime keus in brood, beleg, fruit etc. Zwembadje (buiten) fijn voor de kinderen na een lange autorit (zwembad handdoeken bij de receptie verkrijgbaar). Bij de receptie is ook een Xbox en een doos Kapla om mee te spelen.
Chartres (circa 10 minuten rijden vanaf hotel) is zeer de moeite waard. Vooral de wandelroute langs sprookjesachtig mooie lichtshows in de binnenstad is absoluut een aanrader - van april tot oktober, zie ook Chartes Lumieres.

Minpuntjes:
- in de ontbijtzaal spreekt niet al het personeel Engels- dat is niet handig;
- mijn mail aan het hotel met een vraag voorafgaand aan mijn verblijf is nooit beantwoord.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
BEUF, Propriétaire van Novotel Chartres, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2017

Un grand merci pour le temps passé à écrire un commentaire aussi positif sur notre hôtel.
Toute l'équipe espère bien vous revoir bientôt.
bien cordialement

23 juni 2017 beoordeeld

Prima accommodatie - rustige ligging - goede keuken volgens Novotel gewoonten. Aangenaam om te verblijven maar de prijzen van Novotel blijven wispelturig en aan de hoge kant. 125 € is de standaardprijs en dat is eigenlijk teveel. Dus goed uitkijken naar lage tarieven in de weekend.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
BEUF, Propriétaire van Novotel Chartres, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2017

Ravis de lire que votre séjour au NOVOTEL CHARTRES vous a donné entière satisfaction. Nous vous remercions pour votre commentaire.
A bientôt

25 juli 2016 beoordeeld

Goed hotel, wel verder gelegen van het centrum.
Vriendelijk personeel, ruim buffet.
Zwembad was wat koud en minder uitnodigend, maar je kon even ontspannen na autorit. Deken op kinderbedden niet echt aangenaam, maar kamers verder wel in orde.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
BEUF, Propriétaire van Novotel Chartres, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2016

Nous vous remercions d'avoir pris le temps de poster un commentaire sur le site.
Nous somme heureux de lire que votre séjour c'est bien passé, en ce qui concerne les lits enfants, nous allons les équiper de couettes prochainement.
En espérant vous revoir bientôt dans notre belle ville de Chartres.
Bien à vous

26 juli 2015 beoordeeld

Ontvangst en parkeren eenvoudig, hotel is vlakbij de snelweg en goed bereikbaar. Er zijn diverse andere hotels in de omgeving en ook wel eenvoudige eetgelegenheden. Voor doorreis dus geschikt. Bedden waren echter zeer hard en slapen dus niet prettig. Een goed bed is wel essentieel voor een hotel. Verder heel rustig snachts, geen verkeer of rumoer in omgeving.
Ontbijt vrij standaard, maar ook hier personeel tekort. Men loopt veel te rennen en heeft geen aandacht. Borden zijn op, ik kreeg een bord waar English breakfast (drie vakjes) op hoort. Dit hotel is zeker geen vier sterren waard, 3 maximaal. Wij komen hier niet meer terug.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
BEUF, Responsable réception van Novotel Chartres, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 augustus 2015

Dear sir,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Chartres. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.

At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.

We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

Sincerely,

Adeline Toury