“Eenvoudig maar prima”

Chez Henri 2
Geclassificeerd als nr. 8 van 29 Restaurants in Beaugency
Keukens: Frans
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was eenvoudig maar smaakte erg goed. En het werd erg snel gebracht. De dame die ons bediende was vriendelijk, wel jammer dat onze kennis van de Franse taal niet echt goed is en haar Engels niet echt van wereld klasse was. Maar goed, je zit in Frankrijk, wij moeten ons dan maar iets aanpassen :)

Datum van bezoek: september 2019

12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een slecht restaurant. Bediening was slecht en ook het eten was niet goed. Als je er wat van zegt wordt er niets mee gedaan. Echt een teleurstellende ervaring.
Alleen de wijn was goed, maar die kwam uit een fles!

Datum van bezoek: september 2018
31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit in dit restaurant is zeer correct. Terras langs de straat is niet zo aangenaam. Streekgerechten.

Datum van bezoek: augustus 2017
21 juni 2016 beoordeeld

Heel origineel en gezellig ingericht.Helaas was mijn steak ook de 2e keer niet gebakken zoals gevraagd en ik heb dit uiteindelijk ook niet moeten betalen, dus TOP service, al de rest was wel in orde.

Datum van bezoek: juni 2016
11 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede maaltijden tegen schappelijke prijs. Maar verwacht geen top-specialiteiten. De gangen volgen elkaar inderdaad wel snel op.

Datum van bezoek: mei 2016

Reizigers die Chez Henri 2 bekeken, bekeken ook

In Chez Henri 2 geweest? Deel je ervaringen!