Beoordeeld op 22 juli 2017

Goede uitvalsbasis om de kastelen van de Loire te bezoeken. Chenenceaux op 8 km.
Klein zwembad, wel aangenaam verwarmd. Niet echt een hotel, meer een grote b&b met aparte huisjes waar de kamers zich bevonden.
Jammer dat er geen restaurant is waar je s avonds kan dineren.
Enkel ontbijt is mogelijk, basic. Geen eitjes, geen speciaaltjes, ...
Nogal prijzig vonden we voor een kleine zolderkamer en kleine badkamer.
De WiFi en de airco werken uitstekend !

• Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 20 juli 2015

Weer eens gestopt op weg naar Bordeaux, en er is een uitmuntende evolutie in de kaart wat betreft gerechten. Chapeau voor de chef ! Doe zo verder ! Ook het kader in een oase van rust bekoort ons telkens weer !

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 3 juli 2014

vorig weekend verbleven, zeer aangenaam hotel met enorme grote tuin !
restaurant op niveau ! eten was delicieus, met vriendelijke bediening.

Zelfs onze hond was welkom !

Ligt naast groot bos van Chenonceau, dus ideaal om flinke wandeling te maken, of kastelen te bezoeken.

Hier komen we zeker terug, een echte aanrader !

Kamertip: kamer 30 is een echte luxe kamer ! aan te bevelen ...
  • Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 25 augustus 2013

Ik was hier al eens op bezoek geweest met familie maar nu zou ik zelfs een ommetoertje maken om hier te overnachten in plaats van een hotel langs de autostrade ... Ik zie het een beetje als mijn thuis weg van huis. Eten is heel lekker, mensen zijn zeer vriendelijk.

• Verbleef: augustus 2013, reisde alleen
Beoordeeld op 16 juli 2013

Super rustig en mooi hotel met park van 11 ha ! 'S avonds heerlijk driesterrendiner in gezellig restaurant met lieve bediening. Hier komen wij nog terug !
Vooral de kamers : wakker worden met zonnetje op bed en geluiden van de natuur, want je zit naast immens kasteelbos.

• Verbleef: juli 2013