Gratis annuleren tot 05-12-21
Booking.comUS$ 90
Hotels.comUS$ 90
FindHotelUS$ 91
Beoordeeld op 6 augustus 2016 via mobiele applicatie

We hadden dit hotel geboekt om onderweg te overnachten. Kamer was goedkoop maar van binnen te klein, zeker met een baby bedje erin. Badkamer was basic maar voldeed wel. Verder was het hotel erg gehorig gedurende de hele avond, je kunt de mensen boven je bijna verstaan. Personeel was wel erg vriendelijk en het restaurant serveert prima eten.

Datum van verblijf: augustus 2016
DHIBIS, Directeur général van ibis Amboise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2016

onze kamers zijn 15m2 . béneficer voor een grotere kamer , nodigen wij u uit om te boeken bij het Novotel in Amboise .

Beoordeeld op 27 augustus 2015 via mobiele applicatie

Hotel ligt op industrieterrein, een paar kilometer buiten Amboise. Voordeel daarvan is dat het er heel rustig is, maar voor een lekkere maaltijd moet je wel naar de stad gaan. In veel IBIS-hotels vind je tegenwoordig een inloopdouche, maar hier moet je douchen in bad. Voor oudere mensen wat onpraktisch.
Voor fietsers is er een veilig "local vélo".
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Voor wie niet meer zoekt en verwacht is het een prima plek voor een overnachting.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 6 juni 2015