Beoordeeld op 13 augustus 2019

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 8 januari 2019

Je hebt een prachtig zicht op Amboise vanuit het hotel en vanaf het zwembad. De locatie is zeer goed te bereiken per auto en er is een ruime parkeerplaats. We gebruikten het hotel als tussenstop op een warme zomerdag en het zwembad bood heerlijke verkoeling. Het eten in het hotel is prima.

Datum van verblijf: juli 2018
William P, Directeur général van Novotel Amboise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2019

Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,

Beoordeeld op 10 december 2018

Hotel is goed bereikbaar en heeft een ruime gratius parking.
Het hotel is mooi gerenoveerd .Wij hadden een lkamer met zicht op de de tuin en een mooi vergezicht op het kasteel van Amboise.
De kamer is ruim en netjes , met een apart toilet.
De badkamer is echter vrij klein.
Personeel zeer vriendelijk en attent.
Wij verbleven er 5 nachten . Iedere avond waren er minstens 2 reisbussen . Gevolg het restaurant was meestal vol ,zowel voor het diner als het ontbijt. Dus wat plannen is noodzakelijk

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 25 september 2018

Het valt mij altijd op als een hotel, waar de meeste gasten volgens mij niet veel langer dan een paar dagen in verblijven, een ligbad aanbiedt. Ik heb er niets mee, ik vind ze onhandig, omdat je meestal op een ongelijke ligbad bodem staat te douchen.
Dit bad had dan ook nog een scharnierend, mooi glasscherm als afscheiding en die dingen lekken altijd tijdens het douchen, waardoor de badkamervloer behoorlijk nat wordt. Zet dat scherm toch vast! En haal in de helft van de kamers dat bad weg.
Een goed bed, met espressomachine, kluis, minibar, voldoende kastruimte en een Europees ontbijt.
Grote overzichtelijke parkeerplaats, waar wellicht één of meer camera's hangen.
Zwembad!! met ligbedden er omheen.

Hotel ligt buiten het centrum. Je moet wel de auto in om daar naartoe te gaan.

Kamertip: Het hele hotel ligt rustig.
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 21 september 2018

prima hotel, schitterende ligging, vlot bereikbaar vanaf de snelweg, vriendelijk personeel, zeer goed kaart in restaurant en zeer gevarieerd ontbijt met voor elk wat wilszeer vlot in- en uitcheckencorrecte prijs/kwaliteit

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com