Beoordeeld op 26 augustus 2017

Absoluut geen 4 sterren hotel waard. Ja er is een zwembad, midgetgolf en tennisbaan maar heeft ontzettend veel achterstallig onderhoud. De gangen zijn bruin en erg beschadigd. Het Ibis hotel staat op hetzelfde terrein en ik vermoed dat de prijs-kwaliteit veel meer tot zijn recht komt.
Kamer is klein voor 2 volwassenen en 2 kinderen. 1 bed mag je zelf opmaken ivm ruimte gebrek. Ik zou hier niet meer terugkomen.

Kamertip: Niet boeken
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 6 mei 2017

Mooi en centraal gelegen om de kastelen van de Loirevallei te ontdekken.
Comfortabele kamers met mooi uitzicht. De avondmaaltijden zijn prima.
Enkel wat problemen met de koffiemachines tijdens het ontbijt en niet alles in het buffet is tijdig aangevuld.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 23 september 2016

aangenaam hotel met diverse faciliteiten.
lekker ontbijt maar niet overbodig, wel elke morgen hetzelfde om te eten, geen afwisseling.
Tijdens ons verblijf waren er veel problemen met de koffiemachines, 2 stuks is wel te weinig om iedereen 's morgens te bedienen.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 19 augustus 2015

alles is aanwezig om heel goed te zijn (mooi zwembad, goede kamers mooi terras, prachtig uitzicht) maar een groot deel van het personeel is ongeinteresseerd en niet klantvriendelijk helaas en dat bederft je verblijf en je vakantiegevoel helaas.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Novotel Hotels
Beoordeeld op 25 juli 2015 via mobiele applicatie

We hadden dit hotel op aanraden van ons reisbureau gekozen als uitval basis voor onze trips naar de kastelen in de omgeving van Amboise.

Enkel geboekt kamer met ontbijt. De eerste avond toch in het restaurant van het hotel gegeten. Lekker maar prijzig voor deze kwaliteit.

De volgende dagen telkens een goed ontbijt. Alles wat je nodig hebt.

Mooi verzorgde kamer met groot tv scherm. Zeer goed bed. Kleine badkamer maar goede douche.

Tweemaal ook gebruik gemaakt van het leuke zwembad.

Fietsenberging was er ook in de vorm van tuinhuisje maar goed afsluitbaar.

Kortom een genietbaar hotel met vriendelijke bediening. Een zeer goede uitvalsbasis.

Datum van verblijf: juli 2015