“Lang wachten”

Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Dessert in Amboise
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Bizar, ik was er voor de tweede keer en wederom duurde het langer dan normaal ..de wachttijd was ca 15 min voor er iemand kwam en nog eens 10 min. voor t drankje geserveerd werd.
Ik neem wel t gebak mee naar mijn vakantieplekje want dat is weer superlekker :-)

Datum van bezoek: september 2019

3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke gebakjes en een ontzettend vriendelijke bediening. Zijn hier verschillende keren geweest. Gebakjes zijn onweerstaanbaar....

Datum van bezoek: september 2019
5 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We genoten van een heerlijke café gourmand op het drukbezette terras van deze vermaarde patisserie. Drie artisanale pralines en drie specialiteiten van gebak waren ruim voldoende. Het prachtige uitzicht op de zijkant van le château was gratis!

Datum van bezoek: augustus 2019
30 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevalligerwijs kwamen wij na het bezoek aan de markt op zondag bij deze patisserie terecht. Een schot in de roos. We bestelden een assiette du terroir en en omelette compose en dat was van grote klasse. We hadden een tafel aan de ingang van de poort naar het plaatsje. De bediening was correct en de prijs kwaliteit was goed. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2019
18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we boven op het chateau stonden zeiden we tegen elkaar we gaan een taartje eten bij Bigot! Zo gezegd zo gedaan! Echte gezellige moeke’s in de bediening! Taartjes en de koffie/ cappuccino smaakte overheerlijk!! Alleen jammer dat we veel te lang op de koffie moesten wachten terwijl het taartje naar ons zat te kijken...

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Pâtisserie Bigot bekeken, bekeken ook

Amboise, Indre-et-Loire

In Pâtisserie Bigot geweest? Deel je ervaringen!