Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 72
PricelineUS$ 72
Booking.comUS$ 72
eDreamsUS$ 72
Orbitz.comUS$ 72
TravelocityUS$ 72
Beoordeeld op 29 mei 2016

Dit hotel is een aanrader. Goede kwaliteit, goede prijs. Bij het electronisch inchecken in het halletje zou een plateautje moeten zijn om iets op te kunnen schrijven. Ik kom er vaker, maar een keer deed de printer met de code het niet en dan heb je, omdat de toegangscode maar 3 seconden in beeld is, geen mogelijkheid om iets op te schrijven en moet je dus opnieuw je reserveringscode intikken om de code op een papiertje te schrijven, zonder schrijfruimte in het nauwe halletje.Vaak staan er dan ook nog mensen achter je te wachten.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 31 mei 2015

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
William P, Directeur général van Ibis Budget Amboise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2015

Beoordeeld op 23 juli 2014

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 14 oktober 2013

Voor een zeer betaalbare prijs krijg je hier een basisch comfort aangeboden, dat zeer acceptabel is. De kamer was net, het bed ruim genoeg, zelfs een apparte WC op de kamer, een nette douche. Ideaal als uitvalsbasis voor de Loirestreek/Amboise. De auto mag gratis op een veilige parking. Parking en kamers zijn toegankelijk via een code. Je hoeft geen ontbijt te nemen, maar het kan wel.
Je kan dus vroeg vertrekken. Ideaal dus ook voor een tussenstop.

Datum van verblijf: september 2013
Beoordeeld op 14 augustus 2011