“Lekker gegeten”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Grote groepen
Geschikt voor: Grote groepen
4 weken geleden beoordeeld

Bij restaurant la pizz zola lekker gegeten. Goede kwaliteit en vriendelijk personeel. Leuk pleintje om gezellig te zitten.

Datum van bezoek: september 2019

5 augustus 2018 beoordeeld

We hebben met 5 volwassenen op 4 augustus 2018 hier gegeten( pasta) we hebben nog nooit zo slecht gedineerd, smaakloos , gewoon smerig, onwaardig om dit een restaurant of zelfs een eetgelegenheid te noemen.

Datum van bezoek: augustus 2018
4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

FOUTE KEUZE. Zeer onvriendelijk personeel en smakeloos eten. Het enige lekkere dat we die avond hebben kunnen eten was het brood dat we erbij kregen.

Datum van bezoek: augustus 2018
21 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

- overgare pasta, viel uiteen
- penne met paddestoelen, waarbij je moet zoeken naar eentje ...
- saus lijkt uit een pakje, niet smakelijk.

Dit was de meest teleurstellende pizzaria waar ik ooit heb gegeten!

Datum van bezoek: juli 2018
21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk pleintje, prima bediening en driegangenlunch voor 12,90 euro... daar mag je niet teveel van verwachten, maar het niveau was een verrassing. We zaten met 7 aan tafel iedereen was erg tevreden. Over alle gangen. Royale porties, pizza calzone is een aanrader. Neem in hartje Dijon een paar uur de tijd en ga hier zitten. Kies geen los gerecht maar het driegangenmenu. Krijgt u geen spijt van.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die La PIZZ ZOLA bekeken, bekeken ook

In La PIZZ ZOLA geweest? Deel je ervaringen!