Beoordeeld op 17 september 2017

Je krijgt hier wat je kan verwachten van dit type hotel.
De tramhalte vlak voor de deur brengt je in 10 minuten naar het centrum.
Zeer rustige kamer aan de achterzijde, prima ontbijt!
De bar is te prijzig en daarbij erg ingesloten en donker.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 10 september 2017

positief was het erg vriendelijk personeel, en de ruime kamer met 2 grote bedden; ook de grote parking en het naast gelegen (erg groot en modern) shoppingcenter alsmede het openbaar vervoer vlak voor de deur is een leuke opsteker.
negatief is de erg kleine en ouderwetse badkamer, de erg hoge restaurantprijzen dat bovendien in een smaakloos en erg rumoerige plaats is ondergebracht (een goede binnenhuisarchitect zou hier wonderen doen); ook de afstand tot de snelweg Metz/Lyon van ong 15min viel wat tegen
Als besluit een goed hotel, maar prijs/kwaliteit veel te hoog

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 5 augustus 2017

Hotel heeft geen sfeer. Zwembad veel kleiner dan op foto. Leuk voor peuters. Tuin niet noemenswaardig.
Nespresso machine op kamer maar 1 cupje heb je niet veel aan als je met zijn tweeen bent. En niet op alle kamers aanwezig Nespresso machine. Bedden hard. Ontbijt niet genomen belachgelijke prijzen , maar dat geldt tegenwoordig in veel hotels. Best raar dat ze dat tegenwoordig los kopelen van de kamer prijs.
Parkeer plaats prima.

Beoordeeld op 28 juli 2017 via mobiele applicatie

Familiekamer geboekt voor 1 nacht. 2 tweepersoonsbedden, prima comfort. Douche wat gedateerd. Ontbijt voor 17,- pp veel te duur, thermoskan koffie en minimaal beleg. Je kunt beter in de naastgelegen shoppingmall ontbijten. Parkeerplaats is alleen voor hotelgasten, maar niet bewaakt. Met de metro voor 1,60 pp naar het centrum van Dijon(10 min)

Beoordeeld op 23 juli 2017 via mobiele applicatie

Erg fijn hotel voor de doorreis naar Zuid Frankrijk. Parkeren op een eigen onbewaakt parkeerterrein.

Wij hadden een suite waarbij de kinderen van 8 en 10 in de woonkamer op een prima slaapbank sliepen.
De badkamer heeft een douche met bubbelbad. Onze kamer was zeer schoon en netjes.

Omdat we laat aankwamen hebben we in het restaurant van het hotel gegeten. Het eten was prima. Wel leek er wat weinig personeel waardoor het bestellen traag ging.

De tram stopt voor de deur dus je zit zo in het centrum van Dijon.