“Harde bedden in n modern hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Holiday Inn Dijon Toison d'Or
Beoordeeld als nr. 7 van 59 hotels in Dijon
7 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit Holiday inn hotel is modern en ligt pal naast een groot winkelcentrum.

Hotel is modern en schoon
Bedden daarintegen zijn super hard. Ligt niet lekker ...

Badkamer is klein echter zeer effectief en schoon. Lekker bad!!

Airco in onze kamer werkte niet ;0(

Verbleef: Mei, 2017, reisde met vrienden
DijonHotels, Responsable réception van Holiday Inn Dijon Toison d'Or, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 mei 2017

Dear Customer,
We thank you very much for the comment left on our page. We are delighted that you enjoyed our bedding and our hotel.With regards to air conditioning, do not hesitate to contact the reception as if you can not check in the room we can do it from the reception.
We hope to welcome you again.
Very sincerely

3 april 2017 beoordeeld

Aangenaam hotel, was wat moeilijk te vinden, grote kamers met alles erop en eraan niks op aan te merken. In restaurant van hotel gegeten, lekker voor herhaling vatbaar, goed afgesloten parking , naast een groot winkelcentrum, recht voor de deur een tram die je in enkele minuten naar het midden van de oude stad bracht. In het winkelcentrum zijn ook allerlei kleine restaurantjes die open zijn tot 22 uur.

• Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
14 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier 1 nacht verbleven met ons gezin met 2 jonge tieners als tussenstop op onze road trip door Europa. Mooie ruime kamers van alle luxe voorzien, uitstekend ontbijtbuffet, degelijk restaurant, leuk zwembad voor de kids, absoluut een aanrader!

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
6 maart 2017 beoordeeld

Hotel genomen voor 1 nacht op weg naar skivakantie
Leuke er aan is dat je met de 2 kinderen op een kamer kan slapen. Prima hotel. Mooi gelegen.
Nacht was wel duur. Puur gezien ben je beter af met de Holiday Espress die veel goedkoper is en niet veel scheelt met wat wij nu hadden in deze.

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met familie
9 oktober 2016 beoordeeld

Uitstekend hotel met ruime kamers en het 1st hotel waar een Nespresso machine met koffie cups stond, dikke duim waard. Heerlijk zwembad. Weliswaar iets verder van de snelweg maar op loop afstand een zeer goed restaurant.
Heerlijke bedden en een prima badkamer.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

3 persoonskamer voor € 133.
Prima bedden, prima badkamer en prima ontbijt.
Vriendelijk personeel.
Fitness ruimte tiptop in orde.
Afgesloten parkeerterein met slagboom.
Voor de deur tram de stad Dijon in.
Naast groot winkelcentrum ( op zondag wel gesloten ).
Lekker voordelig tanken bij winkelcentrum.
McDonald's om de hoek.
Goede stop voor overnachting.
Lekker dicht bij de rondweg, maar wel lekker rustig.

Verbleef: September, 2016, reisde met familie
11 september 2016 beoordeeld

Een hotel om door een ringetje te halen. Wij kregen een prachtige kamer met alles erop en eraan. De bedden lagen heerlijk. Het hotel ligt op een fijne locatie, naast een shoppingcenter. Een minpuntje, het ontbijt was prijzig.

Kamertip: wij sliepen aan de voorkant en was heel rustig.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
DijonHotels, Front Office Manager van Holiday Inn Dijon Toison d'Or, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2016

Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.

Sincerely,

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Dijon bekeken
op 3,9 km afstand
Hotel des Ducs
nr. 10 van 59 in Dijon
702 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Holiday Inn Dijon Toison d'Or geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Holiday Inn Dijon Toison d'Or

Adres: 1 Place Marie de Bourgogne | Parc de la Toison d'Or, 21000, Dijon, Frankrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Frankrijk > Bourgogne-Franche-Comté > Cote d'Or > Dijon
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 familiehotel in Dijon
Nr. 4 spahotel in Dijon
Nr. 5 zakenhotel in Dijon
Nr. 6 luxe hotel in Dijon
Prijsklasse: € 88 - € 131 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Holiday Inn Dijon Toison d'Or 4*
Aantal kamers: 141
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Weekend Desk, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Holiday Inn Dijon Toison d'Or met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Holiday Inn Dijon Hotel Dijon
Dijon Holiday Inn

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?