Beoordeeld op 3 april 2017

Aangenaam hotel, was wat moeilijk te vinden, grote kamers met alles erop en eraan niks op aan te merken. In restaurant van hotel gegeten, lekker voor herhaling vatbaar, goed afgesloten parking , naast een groot winkelcentrum, recht voor de deur een tram die je in enkele minuten naar het midden van de oude stad bracht. In het winkelcentrum zijn ook allerlei kleine restaurantjes die open zijn tot 22 uur.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 14 maart 2017 via mobiele applicatie

We hebben hier 1 nacht verbleven met ons gezin met 2 jonge tieners als tussenstop op onze road trip door Europa. Mooie ruime kamers van alle luxe voorzien, uitstekend ontbijtbuffet, degelijk restaurant, leuk zwembad voor de kids, absoluut een aanrader!

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 6 maart 2017

Hotel genomen voor 1 nacht op weg naar skivakantie
Leuke er aan is dat je met de 2 kinderen op een kamer kan slapen. Prima hotel. Mooi gelegen.
Nacht was wel duur. Puur gezien ben je beter af met de Holiday Espress die veel goedkoper is en niet veel scheelt met wat wij nu hadden in deze.

• Verbleef: februari 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 9 oktober 2016

Uitstekend hotel met ruime kamers en het 1st hotel waar een Nespresso machine met koffie cups stond, dikke duim waard. Heerlijk zwembad. Weliswaar iets verder van de snelweg maar op loop afstand een zeer goed restaurant.
Heerlijke bedden en een prima badkamer.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 25 september 2016 via mobiele applicatie

3 persoonskamer voor € 133.
Prima bedden, prima badkamer en prima ontbijt.
Vriendelijk personeel.
Fitness ruimte tiptop in orde.
Afgesloten parkeerterein met slagboom.
Voor de deur tram de stad Dijon in.
Naast groot winkelcentrum ( op zondag wel gesloten ).
Lekker voordelig tanken bij winkelcentrum.
McDonald's om de hoek.
Goede stop voor overnachting.
Lekker dicht bij de rondweg, maar wel lekker rustig.

Verbleef: september 2016, reisde met familie