“Prijs kwaliteit aan dure kant”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Holiday Inn Dijon Toison d'Or
Beoordeeld als nr. 7 van 59 hotels in Dijon
6 maart 2017 beoordeeld

Hotel genomen voor 1 nacht op weg naar skivakantie
Leuke er aan is dat je met de 2 kinderen op een kamer kan slapen. Prima hotel. Mooi gelegen.
Nacht was wel duur. Puur gezien ben je beter af met de Holiday Espress die veel goedkoper is en niet veel scheelt met wat wij nu hadden in deze.

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met familie

9 oktober 2016 beoordeeld

Uitstekend hotel met ruime kamers en het 1st hotel waar een Nespresso machine met koffie cups stond, dikke duim waard. Heerlijk zwembad. Weliswaar iets verder van de snelweg maar op loop afstand een zeer goed restaurant.
Heerlijke bedden en een prima badkamer.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

3 persoonskamer voor € 133.
Prima bedden, prima badkamer en prima ontbijt.
Vriendelijk personeel.
Fitness ruimte tiptop in orde.
Afgesloten parkeerterein met slagboom.
Voor de deur tram de stad Dijon in.
Naast groot winkelcentrum ( op zondag wel gesloten ).
Lekker voordelig tanken bij winkelcentrum.
McDonald's om de hoek.
Goede stop voor overnachting.
Lekker dicht bij de rondweg, maar wel lekker rustig.

Verbleef: September, 2016, reisde met familie
11 september 2016 beoordeeld

Een hotel om door een ringetje te halen. Wij kregen een prachtige kamer met alles erop en eraan. De bedden lagen heerlijk. Het hotel ligt op een fijne locatie, naast een shoppingcenter. Een minpuntje, het ontbijt was prijzig.

Kamertip: wij sliepen aan de voorkant en was heel rustig.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
DijonHotels, Front Office Manager van Holiday Inn Dijon Toison d'Or, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2016

Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.

Sincerely,

28 augustus 2016 beoordeeld

Goed hotel voor 1 of 2 nachten!
vriendelijk personeel en een lekker ontbijtje.
Je hoort niets van de drukke steenweg.
Het restaurant is ook heel gezellig en we hebben goed gegeten.
De hygiëne is ook in orde en vooral mooie en nette kamers!

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
DijonHotels, Front Office Manager van Holiday Inn Dijon Toison d'Or, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2016

5 augustus 2016 beoordeeld

Prima hotel voor een overnachting op doorreis. Interieur ietwat gedateerd maar goede bedden en daar kom je voor. Ontbijt was qua prijs kwaliteit verhouding prima.
Goede parkeervoorziening en de tram voorde deur met zelfs een groot overdekt winkelcentrum. Ligging t.o.v. snelweg uitstekend.

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
DijonHotels, Front Office Manager van Holiday Inn Dijon Toison d'Or, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2016

Dear Harry,

2 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de heenreis door Frankrijk prima hotel, 2 dagen Dijon is erg leuk, familiekamer prima 2 bedden kingsize naast elkaar
In Dijon de uiltjes route doen dan zie je alles, bij het vve kantoor in Dijon..........::...................................,,.....

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie

Sincerely,

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Dijon bekeken
op 3,9 km afstand
Hotel des Ducs
nr. 10 van 59 in Dijon
712 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Holiday Inn Dijon Toison d'Or geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Holiday Inn Dijon Toison d'Or

Adres: 1 Place Marie de Bourgogne | Parc de la Toison d'Or, 21000, Dijon, Frankrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Frankrijk > Bourgogne-Franche-Comté > Cote d'Or > Dijon
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 familiehotel in Dijon
Nr. 4 spahotel in Dijon
Nr. 5 zakenhotel in Dijon
Nr. 6 luxe hotel in Dijon
Prijsklasse: €91 - €147 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Holiday Inn Dijon Toison d'Or 4*
Aantal kamers: 141
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, HotelQuickly, 5viajes2012 S.L. en Weekend Desk, dus je kunt je reserveringen bij Holiday Inn Dijon Toison d'Or met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Holiday Inn Dijon Hotel Dijon
Dijon Holiday Inn

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?