Beoordeeld op 9 oktober 2016

Uitstekend hotel met ruime kamers en het 1st hotel waar een Nespresso machine met koffie cups stond, dikke duim waard. Heerlijk zwembad. Weliswaar iets verder van de snelweg maar op loop afstand een zeer goed restaurant.
Heerlijke bedden en een prima badkamer.

Beoordeeld op 25 september 2016 via mobiele applicatie

3 persoonskamer voor € 133.
Prima bedden, prima badkamer en prima ontbijt.
Vriendelijk personeel.
Fitness ruimte tiptop in orde.
Afgesloten parkeerterein met slagboom.
Voor de deur tram de stad Dijon in.
Naast groot winkelcentrum ( op zondag wel gesloten ).
Lekker voordelig tanken bij winkelcentrum.
McDonald's om de hoek.
Goede stop voor overnachting.
Lekker dicht bij de rondweg, maar wel lekker rustig.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 11 september 2016

Een hotel om door een ringetje te halen. Wij kregen een prachtige kamer met alles erop en eraan. De bedden lagen heerlijk. Het hotel ligt op een fijne locatie, naast een shoppingcenter. Een minpuntje, het ontbijt was prijzig.

Kamertip: wij sliepen aan de voorkant en was heel rustig.
Datum van verblijf: augustus 2016
DijonHotels, Front Office Manager van Holiday Inn Dijon Toison d'Or, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2016

Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.

Sincerely,

Beoordeeld op 28 augustus 2016

Goed hotel voor 1 of 2 nachten!
vriendelijk personeel en een lekker ontbijtje.
Je hoort niets van de drukke steenweg.
Het restaurant is ook heel gezellig en we hebben goed gegeten.
De hygiëne is ook in orde en vooral mooie en nette kamers!

Datum van verblijf: augustus 2016
DijonHotels, Front Office Manager van Holiday Inn Dijon Toison d'Or, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2016

Beoordeeld op 5 augustus 2016

Prima hotel voor een overnachting op doorreis. Interieur ietwat gedateerd maar goede bedden en daar kom je voor. Ontbijt was qua prijs kwaliteit verhouding prima.
Goede parkeervoorziening en de tram voorde deur met zelfs een groot overdekt winkelcentrum. Ligging t.o.v. snelweg uitstekend.

Datum van verblijf: juli 2016
DijonHotels, Front Office Manager van Holiday Inn Dijon Toison d'Or, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2016

Dear Harry,