Inter-Hotel Armony(Dijon)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Ibis Dijon Centre Clemenceau(Dijon)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Zie aanbieding
Campanile Dijon - Congres - Clemenceau(Dijon)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Hotel Les Grands Crus(Gevrey-Chambertin)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 26/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Priceline
hotelF1
  • Restaurant
9 oktober 2016 beoordeeld

Uitstekend hotel met ruime kamers en het 1st hotel waar een Nespresso machine met koffie cups stond, dikke duim waard. Heerlijk zwembad. Weliswaar iets verder van de snelweg maar op loop afstand een zeer goed restaurant.
Heerlijke bedden en een prima badkamer.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

3 persoonskamer voor € 133.
Prima bedden, prima badkamer en prima ontbijt.
Vriendelijk personeel.
Fitness ruimte tiptop in orde.
Afgesloten parkeerterein met slagboom.
Voor de deur tram de stad Dijon in.
Naast groot winkelcentrum ( op zondag wel gesloten ).
Lekker voordelig tanken bij winkelcentrum.
McDonald's om de hoek.
Goede stop voor overnachting.
Lekker dicht bij de rondweg, maar wel lekker rustig.

Verbleef: september 2016, reisde met familie
11 september 2016 beoordeeld

Een hotel om door een ringetje te halen. Wij kregen een prachtige kamer met alles erop en eraan. De bedden lagen heerlijk. Het hotel ligt op een fijne locatie, naast een shoppingcenter. Een minpuntje, het ontbijt was prijzig.

Kamertip: wij sliepen aan de voorkant en was heel rustig.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
DijonHotels, Front Office Manager van Holiday Inn Dijon Toison d'Or, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2016

Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.

Sincerely,

28 augustus 2016 beoordeeld

Goed hotel voor 1 of 2 nachten!
vriendelijk personeel en een lekker ontbijtje.
Je hoort niets van de drukke steenweg.
Het restaurant is ook heel gezellig en we hebben goed gegeten.
De hygiëne is ook in orde en vooral mooie en nette kamers!

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
DijonHotels, Front Office Manager van Holiday Inn Dijon Toison d'Or, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2016

5 augustus 2016 beoordeeld

Prima hotel voor een overnachting op doorreis. Interieur ietwat gedateerd maar goede bedden en daar kom je voor. Ontbijt was qua prijs kwaliteit verhouding prima.
Goede parkeervoorziening en de tram voorde deur met zelfs een groot overdekt winkelcentrum. Ligging t.o.v. snelweg uitstekend.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
DijonHotels, Front Office Manager van Holiday Inn Dijon Toison d'Or, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2016

Dear Harry,