11 september 2016 beoordeeld

Een hotel om door een ringetje te halen. Wij kregen een prachtige kamer met alles erop en eraan. De bedden lagen heerlijk. Het hotel ligt op een fijne locatie, naast een shoppingcenter. Een minpuntje, het ontbijt was prijzig.

Kamertip: wij sliepen aan de voorkant en was heel rustig.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
DijonHotels, Front Office Manager van Holiday Inn Dijon Toison d'Or, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2016

Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.

Sincerely,

28 augustus 2016 beoordeeld

Goed hotel voor 1 of 2 nachten!
vriendelijk personeel en een lekker ontbijtje.
Je hoort niets van de drukke steenweg.
Het restaurant is ook heel gezellig en we hebben goed gegeten.
De hygiëne is ook in orde en vooral mooie en nette kamers!

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
DijonHotels, Front Office Manager van Holiday Inn Dijon Toison d'Or, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2016

5 augustus 2016 beoordeeld

Prima hotel voor een overnachting op doorreis. Interieur ietwat gedateerd maar goede bedden en daar kom je voor. Ontbijt was qua prijs kwaliteit verhouding prima.
Goede parkeervoorziening en de tram voorde deur met zelfs een groot overdekt winkelcentrum. Ligging t.o.v. snelweg uitstekend.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
DijonHotels, Front Office Manager van Holiday Inn Dijon Toison d'Or, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2016

Dear Harry,

2 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de heenreis door Frankrijk prima hotel, 2 dagen Dijon is erg leuk, familiekamer prima 2 bedden kingsize naast elkaar
In Dijon de uiltjes route doen dan zie je alles, bij het vve kantoor in Dijon..........::...................................,,.....

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie

Sincerely,

31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel, mooie kamers.
Lekker ontbijt. Fruit niet vers, wel uit zakken. Mooi zwembad al is dit niet echt een 'zwembadhotel'!
De wifi werkt slecht tot niet op de kamer! Veel netwerken, maar bijna niets die werkt.
Goed hotel voor 1 nacht. Goed gelegen naast shoppingcenter.

Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden
DijonHotels, Front Office Manager van Holiday Inn Dijon Toison d'Or, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2016

Dear Siegfried,