“Niet in het centrum gelegen en toch een voltreffer !”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Holiday Inn Dijon Toison d'Or
Beoordeeld als nr. 7 van 59 hotels in Dijon
2 oktober 2015 beoordeeld

Modern hotel naast een nieuw winkelcentrum. De decentrale ligging wordt ruimschoots gecompenseerd door de tramhalte (15 minuten naar Dijon centrum) net voor de ingang van de accomodatie. Ruime executive kamers met uitstekende bedden. Zeer goed uitgeruste badkamer, goed verlicht. Topontbijt. Vriendelijk personeel. Restaurant OK. Gratis parking. Minpuntje: sfeerloze brasserie naast het restaurant.

Kamertip: Executive kamers zijn veel ruimer.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2015, reisde met een partner

24 september 2015 beoordeeld

Het begon niet echt goed, de eerste kamers die we kregen stonken vreselijk. Na klagen bij de receptie kregen we de "sleutels" om even op een andere kamer te gaan kijken.....die kamer was echter nog bezet en we stonden tussen de spullen van een andere gast. Nadat we dit gemeld hadden kregen we een upgrade naar een betere kamer die uitstekend beviel. Ruime kamer en met connecting doors naar de kamer van de kids. Leuk is dat dit hotel direct aan een grote en mooie shopping mall ligt. Het zwembad is erg klein in vergelijking met de capaciteit van het hotel, dat hebben we dus maar overgeslagen. Het eten in het hotel was ok...maar zeer prijzig voor de kwaliteit. Wel mooie collectie wijnen. Al met al een aangename stop op weg naar het zuiden van Frankrijk.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
19 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer leuk hotel om top service. Het beddengoed is zacht en de matras is super. Ontbijt is alles er op en er aan. Vriendelijke receptiebalie. Wij komen zekert terug. Ook leuk voor shoppers met toffe shopping hall

Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
3 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Nieuw hotel
Alles tip top in orde
Goed en correct onthaal
Ruime gesloten parking
Oprit autostrade 3min
Ruime keuze + diversiteit aan restaurant s op dezelfde site
Wandelafstand
Druk bij ontbijt afruimen volgt niet
Voldoende
Zaal wat te klein

Verbleef: Oktober, 2014, reisde alleen
2 september 2015 beoordeeld

Hotel is nog niet zo heel oud en het personeel wat ik gesproken heb was heel vriendelijk en sprak goed engels. de familie kamer met twee king size bedden was ok.
ik betaald voor de kamer € 180,00 voor één nacht. ben wel nog in de sauna en turksstoombad geweest, heerlijk en rustig, het zwembad was buiten maar daar waaide het te hard. onbijt was prima maar niet goedkoop kinderen eten gratis (gelukkig)
Er zit een grote shoppingmall naast waar we gegeten en hebben gewandeld.

Kamertip: Bellen om de beste prijs te krijgen...
Bekijk meer kamertips
18 augustus 2015 beoordeeld

Wij hebben hier onderweg naar Zuid-Frankrijk een nachtje overnacht.
Zeer mooie en ruime kamers. Mooie badkamer, alles vrij nieuw
Heerlijke bedden.

Er is ook een leuk buiten zwembad waar alle kamers op uit kijken

Ontbijt buffet was zeer aangenaam. Genoeg keuze uit vele (verse) producten

17 augustus 2015 beoordeeld

Prettige ontvangst. Heel vriendelijk personeel. Neemt tijd en moeite om het je naar de zin te maken. Mooie kamer met goede afwerking. Nette, schone, zeer ruime suite. Vlakbij een mooi winkelcentrum. We komen hier zeker een keer terug. Top!

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Dijon bekeken
op 3,9 km afstand
Hotel des Ducs
nr. 10 van 59 in Dijon
702 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Holiday Inn Dijon Toison d'Or geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Holiday Inn Dijon Toison d'Or

Adres: 1 Place Marie de Bourgogne | Parc de la Toison d'Or, 21000, Dijon, Frankrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Frankrijk > Bourgogne-Franche-Comté > Cote d'Or > Dijon
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 familiehotel in Dijon
Nr. 4 spahotel in Dijon
Nr. 5 zakenhotel in Dijon
Nr. 6 luxe hotel in Dijon
Prijsklasse: € 88 - € 131 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Holiday Inn Dijon Toison d'Or 4*
Aantal kamers: 141
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, Weekend Desk, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Holiday Inn Dijon Toison d'Or met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Holiday Inn Dijon Hotel Dijon
Dijon Holiday Inn

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?