“Zeer lekker gegeten in typische Franse bistro”
Beoordeling van La Buissonniere

La Buissonniere
Geclassificeerd als nr. 9 van 198 Restaurants in Beaune
29 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze favoriet van de vakantie! Onderweg naar huis overnachting in Beaune. Voornemens voor een snelle hap direct over boord gegooid; zeer goed gegeten en gedronken. Uitgebreid maar voor een prima prijs. Van alles van het menu geprobeerd, typische Franse bistro, uitstekende bediening. Zorg dat je aan de hoge tafels bij de keuken zit voor de beste beleving!

Datum van bezoek: augustus 2020

12 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleinschalig restaurant met mooie Franse keuken. Niet klassiek, maar modern maar met respect voor traditie. Heerlijk gegeten. Uitstekende wijnkaart en uitermate vriendelijk personeel. Bovendien een originele inrichting. Een adresje om te onthouden.

Datum van bezoek: augustus 2020
18 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Is gewoon top! Verschillende keren komen eten! Nooit spijt van gehad!
Ris de veaux gegeten! Was voortreffelijk, mijn vrouw had kabeljauw gegeten! Superlekker!

Datum van bezoek: juli 2020
29 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

La Buissoniere is een van onze favoriete restaurants jn Beaune. Het aantal plaatsen is beperkt, dus reserveren is noodzakelijk. Heerlijke, degelijke gerechten en relatief betaalbare wijnen. Aanrader voor wie van een goed restaurant zonder opsmuk houdt.

Datum van bezoek: januari 2020
10 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met het gezin, prima mooie gerechten. Beetje aan de prijs voor de portie grootte. Goede wijn en vriendelijke bediening. Leuke sfeer.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die La Buissonniere bekeken, bekeken ook

In La Buissonniere geweest? Deel je ervaringen!