Hotel de la Cloche
Hotel Belle Epoque(Beaune)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Ibis Beaune La Ferme Aux Vins(Beaune)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hotel de France Le Tast'Vin(Beaune)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Novotel Beaune(Beaune)
  • Gratis parkeren
Le Panorama(Beaune)(Heel veel waar voor je geld!)
ibis Styles
  • Inclusief ontbijt
Hotel au Grand Saint Jean(Beaune)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel Adelie(Montagny-les-Beaune)
Hotel le Clos(Montagny-les-Beaune)
Orbitz.com
ibis
18 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Meestal slapen we in Beaune in hotel Belle Epoque, maar omdat we laat waren was het hotel vol en werden we verwezen naar het 'zusterhotel': de la Cloche. Ook prachtig verbouwd, met vriendelijke service, een heerlijk ontbijt en een prima chambre familiale (nr. 5). Hoewel aan de straatzijde gelegen, prima geluiddicht. Door de zeer stille airco was het klimaat op de kamer goed, ondanks de 30 gr. buiten. Eigenaar M. Gabare heeft het hotel gedecoreerd met affiches van St. Vincent Tournante, het (in nl.) onbekende wijnfeest in januari. Goede parkeergelegenheid.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
3 augustus 2016 beoordeeld

We namen de familiekamer en die was echt heel groot! Dit is een hotel die reeds lang bestaat en dat merk je aan de ruimte. De kamer wel tikje gedateerd, maar dit stoorde niet erg en hoort erbij. Prima ligging om Beaune te verkennen.
Ontbijt vond ik wat tegenvallen, niet zoveel keuze (oa geen spek of kaas etc) en veel koolhydraten dus.
300 euro voor 2 nachten met 2 volwassen en 2 kinderen.
Airco op kamer was wel niet erg stil, maar gelukkig waren we moe :-)

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
11 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel met veel sfeer, tikje gedateerd maar mooie en ruime kamers. Wij verbleven aan de voorkant, maar hadden weinig last van het geluid door goede isolatie. Lekker ontbijt. Prima als tussenstop, met goede ligging. Veel restaurants op loopafstand.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
27 december 2015 beoordeeld

Wij waren hier op doorreis naar Italie, met de kinderen. We hadden daarom een familiekamer met een tweepersoonsbed in een alkoof en twee eenpersoonsbedden om de hoek. Dit garandeerde toch enige privacy. De badkamer was ruim genoeg voor vier personen. De staff was vriendelijk en verwelkomend.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
12 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hartje Beaune, zeer schappelijke prijzen, eigen veilige parkeerplaats, mooie kamers, sfeervol: wat wil je meer?
Niet aarzelen. Zonder reserve aan te bevelen.
Talloze restaurants binnen loopafstand. FANTASTISCH gegeten bij Le Comptoir des Tontons enkele deuren verderop. Zie mijn commentaar.

Verbleef: december 2015, reisde met een partner