“Centraal gelegen middenklasse hotel”
Beoordeling van Hotel de la Cloche

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Hotel de la Cloche
Beoordeeld als nr. 34 van 62 hotels in Beaune
30 april 2017 beoordeeld

Dit hotel heeft een historische sfeer hoewel het qua voorzieningen modern is. Het hotel is schoon, en met name de kamers aan de achterkant zijn goed stil. Het hotel hangt vol met affiches van de verschillende jaargangen van St. Vincent Tournante, het belangrijkste wijnfeest in januari. Leuk voor de liefhebber. Wij komen hier regelmatig. Deze keer was de bediening wat minder alert en deskundig dan anders. Prettig ontbijtbuffet hoewel we de lekkere grote croissants van vroeger nog steeds missen. Prima prijs-kwaliteitsverhouding.

Kamertip: vraag een kamer aan de achterkant.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2017, reisde met vrienden
Schrijf een beoordeling

18 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Meestal slapen we in Beaune in hotel Belle Epoque, maar omdat we laat waren was het hotel vol en werden we verwezen naar het 'zusterhotel': de la Cloche. Ook prachtig verbouwd, met vriendelijke service, een heerlijk ontbijt en een prima chambre familiale (nr. 5). Hoewel aan de straatzijde gelegen, prima geluiddicht. Door de zeer stille airco was het klimaat op de kamer goed, ondanks de 30 gr. buiten. Eigenaar M. Gabare heeft het hotel gedecoreerd met affiches van St. Vincent Tournante, het (in nl.) onbekende wijnfeest in januari. Goede parkeergelegenheid.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
3 augustus 2016 beoordeeld

We namen de familiekamer en die was echt heel groot! Dit is een hotel die reeds lang bestaat en dat merk je aan de ruimte. De kamer wel tikje gedateerd, maar dit stoorde niet erg en hoort erbij. Prima ligging om Beaune te verkennen.
Ontbijt vond ik wat tegenvallen, niet zoveel keuze (oa geen spek of kaas etc) en veel koolhydraten dus.
300 euro voor 2 nachten met 2 volwassen en 2 kinderen.
Airco op kamer was wel niet erg stil, maar gelukkig waren we moe :-)

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
11 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel met veel sfeer, tikje gedateerd maar mooie en ruime kamers. Wij verbleven aan de voorkant, maar hadden weinig last van het geluid door goede isolatie. Lekker ontbijt. Prima als tussenstop, met goede ligging. Veel restaurants op loopafstand.

Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
27 december 2015 beoordeeld

Wij waren hier op doorreis naar Italie, met de kinderen. We hadden daarom een familiekamer met een tweepersoonsbed in een alkoof en twee eenpersoonsbedden om de hoek. Dit garandeerde toch enige privacy. De badkamer was ruim genoeg voor vier personen. De staff was vriendelijk en verwelkomend.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
12 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hartje Beaune, zeer schappelijke prijzen, eigen veilige parkeerplaats, mooie kamers, sfeervol: wat wil je meer?
Niet aarzelen. Zonder reserve aan te bevelen.
Talloze restaurants binnen loopafstand. FANTASTISCH gegeten bij Le Comptoir des Tontons enkele deuren verderop. Zie mijn commentaar.

Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
27 augustus 2015 beoordeeld

veel kamers op de begane grond. verzorgd en geen doorsnee gebouw. vriendelijke medewerkers. eigen parkeermogelijkheid. eigen terrasje voor de kamer. rustige omgeving. schoon; iet wat rustieke inrichting

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met vrienden
Hoteldelacloche, Responsable réception van Hotel de la Cloche, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 augustus 2015

Dear Madam, Dear Sir,

Thank you for your comment on our hotel.
It was a pleasure to welcome you and we will do it again during your next stay in Beaune.

Best regards,

Bérengère

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Beaune bekeken
op 0.1 km afstand
Hôtel Central
nr. 24 van 62 in Beaune
56 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel de la Cloche geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel de la Cloche

Adres: 42 rue du Faubourg Madeleine, 21200, Beaune, Frankrijk
Locatie: Frankrijk > Bourgogne-Franche-Comté > Cote d'Or > Beaune
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 34 van 62 hotels in Beaune
Prijsklasse: € 89 - € 161 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel de la Cloche 3*
Aantal kamers: 33
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, TripOnline SA, Hotels.com, Agoda en Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Hotel de la Cloche met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?