TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel, ruime kamer en schoon.

Jacuzzi was lekker maar denk dat hij niet meer goed functioneerde.

Ontbijt prima! WiFi redelijk.

Parkeren onder het hotel a 9 euro per nacht. Wel achter groot hek. Prettig als je bagage nog in de auto ligt.

Beaune heeft ons zeer positief verrast. Gezellig dorpje. Centrum op loopafstand van het hotel. Tegenover het hotel zit de vvv. Hier kun je een betere plattegrond halen.

Je zit binnen 5 a 10 minuten weer op de snelweg.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 4 september 2019

Dit was onze tussenstop van Nederland naar Zuid Frankrijk, werden lekker snel geholpen, binnen 5 min een code voor de deur en super goedkoop. Voor 2 personen 1 nacht met ontbijt € 70,- Ontbijt was prima, alles is er wel, een kleine ruimte maar voldoende voor ons. Met een heel gezin is het een andere beleving vrees ik.

Kamertip: Wij sliepen aan de voorzijde van het hotel, geen lawaai gehoord, goede matrassen en prima ruimte.
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 30 juli 2019

Reeds enkele jaren ons vast hotel in Beaune. Goed bereikbaar hotel met ruime kamers en lekker ontbijt. Prijs kwaliteit een topper. Pluspunt is ook de ondergrondse parking die bereikbaar is met de lift.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 21 juli 2019 via mobiele applicatie

Dit ibis hotel ligt aan de rand van het centrum van Beaune. Op een steenworp van Hotel Dieu. Vanaf het hotel zijn de meeste bezienswaardigheden te voet te bereiken. De kamers zijn schoon, netjes en groot genoeg.
Het personeel is bijzonder vriendelijk.
Het ontbijt is prima, niet overdadig maar keus genoeg.

Een aanrader!

Beoordeeld op 20 juli 2019

Op doorreis naar het zuiden overnacht. Dicht bij het historisch centrum. Je loopt in 5 minuten zo het stadje in. Familiekamer was prima. Erg geluiddicht en hebben geen andere bezoekers of verkeer van buiten gehoord. Tip voor het hotel: grotere vuilnisbakje in de badkamer. Was echt te mini. Ontbijt compleet en je kon zelf je eitjes koken

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com