“Ieder jaar opnieuw”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op weg naar Zuid Frankrijk stoppen we altijd in Beaune, en eten altijd in Le bacchus. Dat moet, want Le bacchus is en klein, verfijnd eethuis. Niet veel keuze op het menu, maar verschrikkelijk goed van smaak. De tonijntartaar is tongstrelend, fris, ietsje zurig, met avocado, en vast nog meer dat ik niet kan plaatsen. Geitensalade was heerlijk vers. De canard is perfect, altijd rosé nemen. Cotes de Beaune erbij natuurlijk. Bediening vrolijk, professioneel. En dat alles voor een nette prijs.

Datum van bezoek: september 2019

15 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We brachten deze avond met ons 4 (2 kinderen 9jr-12jr) een bezoek aan Le bacchus.
We hadden gelukkig op voorhand (namiddag) reeds gereserveerd. (Anders volzet)
De bediening was heel aangenaam en de lieftallige dame in kwestie was bereid om de nodige uitleg te geven bij de gerechten. Met kids op restaurant is niet altijd evident. Ondanks dat de menu geen kindergerechten bevatte vonden we voor ieder wat wils. (Saus apart of sterke kaas weggelaten van het gerecht).
We konden ook het voorgerecht (escargot) en dessert delen met z'n vieren zonder enig probleem.
Dus top naar onze mening.
Het eten was zéér lekker en ieders zijn bord was leeg ;)
Qua wijn hadden ze een uitgebreide kaart, maar ook enkele suggesties per glas. Die zijn wel iets duurder maar je hebt het voordeel dat ieders iets anders kan kiezen/proeven.
Mijn inziens een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2019
14 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gesoupeerd in dit kleine maar prima restaurant. Warme ontvangst door vriendelijke gastvrouw. Als entree namen we de tartaar van tonijn. Heel fris! De magret de canard en de vis van de dag met risotto waren van een superieure kwaliteit. Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
30 september 2018 beoordeeld

Kleine zaak. Hartelijke ontvangst door de uitbaatster. Gerechten zijn heel lekker maar klein. Ik vermoed dat goede eters hier met nog een klein hongertje buiten gaan. Maaltijd zeer goed van prijs, wijnen aan de duurdere kant.

Datum van bezoek: september 2018
5 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij het op zoek gaan naar een bepaald restaurant kwamen we toevallig in de buurt van Le bacchus . We zijn er zeer vriendelijk ontvangen door de gastvrouw zelf en kregen onmiddellijk een tafeltje aangeboden . De bediening door de gastvrouw zelf is zeer gemoedelijk . Het aperitief ( kir ) was er een van de beste die we gedronken hadden tijdens ons verlof . We hebben juist een hoofdgerecht gegeten die super lekker was . Jammer dat het wat kleine porties zijn maar zeker de moeite om te gaan eten .

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Le bacchus bekeken, bekeken ook

Beaune, Cote d'Or

In Le bacchus geweest? Deel je ervaringen!