Beoordeeld op 27 augustus 2020

Gezellige kleine kamer. Vriendelijk personeel. Op wandelafstand van het centrum. Zeer veel aandacht voor handhygiëne, overal ontsmettingsgel. Lekker gegeten. Mooi zwembad met ligbedjes en parasols. Hebben genoten van ons kort verblijf in Beaune!

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Médéric FAUCHILLE, Directeur général van Mercure Beaune Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2020

Dear customers

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hôtel Mercure Beaune Centre.

We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day.

Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again soon for another magnifique journey with us.

Beoordeeld op 14 augustus 2020 via mobiele applicatie

De ligging alleen al van dit hotel is subliem: makkelijk te bereiken vanaf de autoroute en op slechts 5 minuten lopen van het historische stadscentrum.
Zwembad, mooie kamers, een verrassend goede roomservice met bœuf bourguignon, plaatselijke kaasjes en Bourgogne wijn. Tesla supercharger voor de auto en de hond was ook welkom.
Niets dan lof!

Datum van verblijf: augustus 2020
Reistype: Reisde alleen

Dear customers,

Beoordeeld op 19 juli 2020 via mobiele applicatie

Wij boekten het Mercure om praktische redenen. Na ruim 600km vinden wij het wel genoeg voor 1 dag, Tesla Superchargers bij het hotel en voldoende goede restaurants in de buurt. Keuze is snel gemaakt.

Het hotel is wat oudbollig, maar schoon. Er is een prima zwembad voor wat verkoeling en het personeel is vriendelijk. De kamers hebben een update gehad en hebben een prima douche.
Het enige minpunt is het bed; keihard. Niet te doen gewoon.
Kortom, hier gaat het m.i. mis, immers wat wil je op doorreis? Goed slapen en gezond weer op, lijkt me.

Datum van verblijf: juli 2020
Médéric FAUCHILLE, Directeur général van Mercure Beaune Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2020

Dear Sir,

Thank you for choosing the Mercure Beaune center. We apologize that our latest generation bedding is not for your convenience. However, for your greater comfort, this includes an integrated mattress topper so do not hesitate to mention it during your next visits because on request we can have an additional mattress topper added in advance.

We wish you a beautiful end of summer

Cordial greetings

Mederic FAUCHILLE

Beoordeeld op 15 juli 2020

Zeer goed gelegen hotel op wandelafstand van de stad Parking naast hotel in afgesloten ruimte Goede oplossing nav corona , buffet smorgens wordt in porties (afzonderlijke zakjes) verdeeld, dragen van mondmaskers als je verplaatst in hotel verplicht

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Médéric FAUCHILLE, Directeur général van Mercure Beaune Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2020

Dear customers,

Thank you for choosing the Hotel Mercure Beaune center for your stopover. We carry the ALLSAFE label to make your stay a safe stopover. Thank you again for your testimony

see you soon.

Mederic FAUCHILLE
General manager

Beoordeeld op 26 december 2019

Uitstekende verzorging, met een upgrade naar een schitterende kamer, dat werd een junior suite. Ook het ontbijt buffet in het hotel is prima verzorgd, men houdt rekening met je wensen. Kortom heerlijk verwend worden.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
MERCURE_BEAUNE, Directeur général van Mercure Beaune Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2019

Dear customer,