Hotel au Grand Saint Jean(Beaune)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 05/08
Boek nu, betaal bij aankomst
Zie aanbieding
Ibis Beaune La Ferme Aux Vins(Beaune)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Ermitage de Corton(Chorey Les Beaune)
  • Gratis parkeren
Hotel de France Le Tast'Vin(Beaune)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Le Panorama(Beaune)(Heel veel waar voor je geld!)
Novotel Beaune(Beaune)
  • Gratis parkeren
Hotel Adelie(Montagny-les-Beaune)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Inclusief ontbijt
Hotel de Luxe le Cep(Beaune)
Gratis annuleren tot 04/08
  • Restaurant
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 304 per nacht.

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke bedden, goeie airco, aardig personeel en voor een zeer vriendelijke prijs. De kamers zijn klein maar voldoende voor een doorreis hotel. Erg efficiënt met tot 21:00 uur receptie en daarna zelf check-in. Aanrader!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit dik in orde voor een doorreis hotel. Alles in frisse kleurtjes en vooral muisstil. Klein maar fijn.Alles even proper.
Goed ontbijt a volonte, zowel hartig als zoet. Je moet wel voor 21 uur inchecken

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
26 augustus 2017 beoordeeld

prima ligging van het hotel, gezinskamer van prima formaat, kamer zag er netjes en verzorgt uit. Het inchecken via automaat buiten aan de gevel (receptie gesloten bij aankomst) was waardeloos en heeft onverwachts flink roet in het eten gegooid voor de rest van vakantie doordat het boekingsbedrag meerdere malen gereserveerd was op de creditcard.

Kamertip: overnachting was te kort om hier iets over te zeggen
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
12 maart 2017 beoordeeld

Prima hotel voor onderweg naar de wintersport.
Klein , maar schoon! Zeer vriendelijk geholpen.
Prima ontbijt en dicht bij de route du soleil!!
En.... zonder dat je erom moet vragen meteen de Wifi code !!!

Kamertip: Kijk even waar de parkeerplaats is: 's nachts ging bij ons diverse keren een auto alarm af; kies dus GEEN kamer aan de parkeerplaats.
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Victorien-Groz, Responsable relations clients van COTO Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 maart 2017

Dear guest,

Thank you very much for taking time to write a comment about your stay at COTO HOTEL and for sharing your feelings on Tripadvisor. We are delighted to have been part of a good experience. However, we are a little bit surprised with your average mark because you seem to be satisfied with your stay here.
Kind regards.
Victorien Groz

31 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel voor onderweg. Keurig schoon, kleine maar praktische kamers, supervriendelijk personeel. Dicht bij de snelweg, gemakkelijk te vinden, dichtbij grote supermarkt en gezellig centrum van Beaune.
Maar... wij hadden 's ochtends een KOUDE douche!!! Echt niet meer van deze tijd!!!

Verbleef: december 2016, reisde met familie
COTOHOTEL, Manager van COTO Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2017

Dear guest,

Thank you so much for your friendly post here on Tripadvisor. We are really happy that you enjoyed your stay at COTO HOTEL and our beautiful city of Beaune. We are really sorry that the comfort of your stay was interrupted by the cold shower. In the future, please do not hesitate to contact the team for any assistance in case of problem. We do apologize again for the inconvenience.
We really hope to welcoming you again in the future and we wish you all the best for the year 2017.

Best regards.

Armand Groz - Manager.