“Prima eten en goede service”

Shahdil Restaurant Indiennes
Geclassificeerd als nr. 23 van 66 Restaurants in Autun
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben lekker gegeten en werden vriendelijk en goed verzorgd. Vooral de sausjes bij het voorgerecht waren speciaal. Ook het met kaas gevulde naanbrood.
De hoofdgerechten mogen wat ons betreft wat meer uitgesproken van smaak. De porties lijken klein, maar waren voor ons meer dan genoeg. Overigens kon je ook sausjes en rijst aangevuld krijgen als daar behoefte aan was.
Na het hoofdgerecht kregen we - zeer attent - heerlijk warme vochtige handdoekjes om onze handen schoon te maken.
Als toetje een café gourmand genomen met bol vanille-ijs, stukje halwa (mooi knalgeel griesmeelgebak) en een ander typisch bolletje gebak in siroop.
Leuk dat Autun behalve een Chinees en Vietnamees ook een Indiaas / Pakistaans restaurant heeft. Het proberen waard!

24 september 2017 beoordeeld

9 augustus 2017 beoordeeld

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

9 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Shahdil Restaurant Indiennes bekeken, bekeken ook

Autun, Saone-et-Loire

In Shahdil Restaurant Indiennes geweest? Deel je ervaringen!