Beoordeeld op 11 mei 2019

Goed gelegen , rustig , nieuw hotel , nette ruime kamers met goede bedden . lekker ontbijt .Op de ring van St. Malo , ideaal om de streek te verkennen ; kamer langs de parking maar uitstekende geluidsisolatie .

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Kyriad.com - Louvre Hotels Group
KyriadPrestigeStmalo, Responsable réception van Kyriad Prestige Saint Malo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2019

Beoordeeld op 25 juli 2018 via mobiele applicatie

Net buiten alle drukte van de stad. Zeer grote kamer en badkamer en netjes verzorgd. Ontbijt is extra te betalen maar voor 10 euro krijg je toch een mooi aanbod van warm en koud. Altijd water, koffie en thee ter beschikking aan de receptie. Ruimte om te fitnessen en een zwembadje. Alles is aanwezig om een weekje te logeren en van daaruit met de wagen trips te doen. Indien geen wagen is dit e hier geen aan te bevelen locatie want alles is toch 2 a 3 km verderop...

Datum van verblijf: juli 2018
KyriadPrestigeStmalo, Réception van Kyriad Prestige Saint Malo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2018

Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

Beoordeeld op 10 juli 2017

Nieuw , goed sanitair, basic maar voor ons alles aanwezig ook thee en koffie op de kamer, receptie regelt alles wat god gaat parkeren voor de deur en een shuttel om naar de stad te gaan op 5 minuten, vrolijke kleur in de, eenvoudige, eetkamer. Ook vrij gebruik vankoffie hier. Zwembad aanwezig!

Datum van verblijf: juni 2017
KyriadPrestigeStmalo, Reception van Kyriad Prestige Saint Malo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2017

Thank you for your comment. Front Desk

Beoordeeld op 18 mei 2016 via mobiele applicatie

Nieuw hotel in de buurt van het oude centrum van Saint-Malo ( ongeveer nog 5 min rijden van het centrum). Vriendelijk personeel. Goed ontbijtbuffet met Nespresso koffie! 'S morgens is er maar 1 receptioniste aanwezig die ook het buffet moet aanvullen.

Datum van verblijf: mei 2016
KyriadPrestigeStmalo, Réceptionniste van Kyriad Prestige Saint Malo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2016

Geachte klant,

bedankt voor uw reactie.
Wij zijn ervan overtuigd dat je gewaardeerd onze recente hotel (2 jaar in juli) en dat je vond het ontbijtbuffet.

Tot ziens
Marina

Beoordeeld op 24 april 2016 via mobiele applicatie

Recent hotel met zeer mooie en uiterst propere kamers, uitstekende bedden, gratis wifi, gratis onbeperkt koffie of thee te verkrijgen. Verzorgd uitgebreid ontbijt dat door het professioneel en uiterst vriendelijk personeel regelmatig wordt bijgevuld. Kortom, dit is echt een goed hotel voor een zacht prijsje. Nu reeds de 2de maal dat we hier komen en zullen hier zeker nog terugkomen in de toekomst!

Datum van verblijf: april 2016
KyriadPrestigeStmalo, Réceptionniste van Kyriad Prestige Saint Malo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2016

Dank u voor uw reactie.
Wij zullen u graag verwelkomen in ons hotel.
Marina