Beoordeeld op 10 juli 2017

Nieuw , goed sanitair, basic maar voor ons alles aanwezig ook thee en koffie op de kamer, receptie regelt alles wat god gaat parkeren voor de deur en een shuttel om naar de stad te gaan op 5 minuten, vrolijke kleur in de, eenvoudige, eetkamer. Ook vrij gebruik vankoffie hier. Zwembad aanwezig!

Datum van verblijf: juni 2017
KyriadPrestigeStmalo, Reception van Kyriad Prestige Saint Malo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2017

Thank you for your comment. Front Desk

Beoordeeld op 18 mei 2016 via mobiele applicatie

Nieuw hotel in de buurt van het oude centrum van Saint-Malo ( ongeveer nog 5 min rijden van het centrum). Vriendelijk personeel. Goed ontbijtbuffet met Nespresso koffie! 'S morgens is er maar 1 receptioniste aanwezig die ook het buffet moet aanvullen.

Datum van verblijf: mei 2016
KyriadPrestigeStmalo, Réceptionniste van Kyriad Prestige Saint Malo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2016

Geachte klant,

bedankt voor uw reactie.
Wij zijn ervan overtuigd dat je gewaardeerd onze recente hotel (2 jaar in juli) en dat je vond het ontbijtbuffet.

Tot ziens
Marina

Beoordeeld op 24 april 2016 via mobiele applicatie

Recent hotel met zeer mooie en uiterst propere kamers, uitstekende bedden, gratis wifi, gratis onbeperkt koffie of thee te verkrijgen. Verzorgd uitgebreid ontbijt dat door het professioneel en uiterst vriendelijk personeel regelmatig wordt bijgevuld. Kortom, dit is echt een goed hotel voor een zacht prijsje. Nu reeds de 2de maal dat we hier komen en zullen hier zeker nog terugkomen in de toekomst!

Datum van verblijf: april 2016
KyriadPrestigeStmalo, Réceptionniste van Kyriad Prestige Saint Malo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2016

Dank u voor uw reactie.
Wij zullen u graag verwelkomen in ons hotel.
Marina

Beoordeeld op 30 maart 2015

Zeer goed bereikbaar. Goede plek om Saint-Malo, Dinan (mooiste stad) en Dinard te bezoeken. Groot bewaakt parkeerterrein. Nieuw hotel, dus alles ziet er nog perfect uit. Ruime kamer en goede warme douche (wel maar een stoel op de kamer). Zeer goede bedden. Geen ergernis bij het scheren door de verwarmde spiegel! Redelijk ontbijt, maar de Engelsen zullen hun gebakken spek missen. Wel onze Nespresso koffie! Geen officiële bar, maar wijn en andere dranken, zowel als wat snack's, zijn te krijgen; onze receptioniste maakte een croque messieur in stukjes voor ons klaar toen bleek dat de quiche Lorraine op was. Zwembad hebben wij niet gebruikt. Goede WiFi, maar wat ingewikkeld in te stellen.

Datum van verblijf: maart 2015
KyriadPrestigeStmalo, Réceptionniste van Kyriad Prestige Saint Malo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2015

Dear customers,

We thank you for your comment.
We are satisfied that you liked rooms, bathroom and the confort of beds.
Every remark of the customers to help us to improve, that is why we are going to facilitate the access to the WIFI.
Furthermore now the bar is opened till 11:00 pm.
You can take advantage of it during your next visit

Best regards

Stéphanie F.

Beoordeeld op 11 augustus 2014

+ Alles was perfect. Heel mooie kamer met goede matras. Vriendelijk personeel en lekker ontbijt. Groot pluspunt privé parking en geen lawaai te horen op de kamer. Goede prijskwaliteit verhouding.

- Niets

Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeling verzameld in samenwerking met Kyriad.com - Louvre Hotels Group
KyriadPrestigeStmalo, Responsable réception van Kyriad Prestige Saint Malo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2014

Dear customers, we thank you for your compliments.
The property to be of our customers is a priority, we wish that they sleep in a good bedding and noiselessly.
See you very soon in our hotel