Beoordeeld op 8 augustus 2017 via mobiele applicatie

Bovenste verdieping (drie trappen) voorziet in een appartement met twee ruime slaapkamers ( 4 personen max), een goede badkamer en een klein keukentje (koelkast, waterkoker en 2 pits elektrische plaatjes). De elektrische platen mochten we vanwege veiligheids overwegingen niet gebruiken. Appartement is prima met uitzicht op de jachthaven en Atlantische oceaan. Het geheel is licht outdated, maar op zich ok. De oude stad ligt op 20 minuten lopen, maar in de directe omgeving voldoende restaurants en barretjes. Voor herhaling vatbaar? Twijfel gevalletje.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
ManoirMalo, Propriétaire van Manoir du Cunningham, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 september 2017

Bonjour, nous vous remercions pour votre commentaire. Concernant la suite familiale, nous pouvons être à 5 personnes avec un lit supplémentaire. Concernant la plaque de cuisson, elle ne fonctionne pas car nous ne sommes pas une résidence hôtelière et la sécurité de nos hôtes priment. A très bientôt. Benoît

Beoordeeld op 23 juni 2017

Je wordt hier als een vorst behandeld. Mooie kamers met, volgens mij allemaal een eigen terras. Er is ook nog een gezamenlijk terras, dat uitkijkt op de haven en op zee. Het hotel is ook gunstig gelegen om even het gezellige stadje in te lopen.

Kamertip: Alle kamers zijn eigenlijk prima!
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
ManoirMalo, Propriétaire van Manoir du Cunningham, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juni 2017

Dear WillemN, My apologize but I prefer to speak english (less mistakes...I think !-)) to answer you ...I really thank you for your comment and I think that you had a really nice stay. I wish you a nice summer and lot of discovering way. See you a next time. All the best. Benoît

Beoordeeld op 28 september 2016

Wat een geweldig, prachtig hotel.
Ontvangst erg vriendelijk.
Wij hadden een kamer met uitzicht op de jachthaven, geweldig mooi.
Ontbijt: iedere ochtend verse broodjes , jus d,orange, koffie of thee, twee soorten kaas, twee of drie soorten vleeswaren, confituren.
Parkeren, gratis en bij het hotel.
Lopen naar de stad is wel een half uurtje maar langs de baai en haven en stadsmuur is dat zo voorbij, anders een taxi of bushalte ook naast hotel.

Kamertip: Zeezicht kamers zijn prachtig
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 8 augustus 2015 via mobiele applicatie

Vóór de overtocht naar de Kanaaleilanden verbleven wij in dit leuke, oorspronkelijke hotel. Grote familiekamer voor vier personen. Wel even de trappen op klimmen met de koffers. Mooi uitzicht, vriendelijk personeel. Nette voorzieningen voor deze categorie. In orde dus.

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
ManoirMalo, Propriétaire van Manoir du Cunningham, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2015

Dear Netherlands... We thank you for your comment and hope to see you next year or earlier...best regards and see you soon.

Beoordeeld op 28 mei 2015 via mobiele applicatie

Goed hotel. Was hier voor mijn werk en had een dag van te voren gebeld dat ik vroeg aankwam. Geen probleem . Kamerdeur was van het slot sleutel op het bed. Licht aan.
Kon douchen en naar bed. Kamer is ruim. Met terras voor de deur.(4) straat over en je bent bij de baai.
Personeel erg vriendelijk. Min puntje ontbijt 13€ is gewoon.
Al met al een aanrader.

Verbleef: mei 2015
ManoirMalo, Propriétaire van Manoir du Cunningham, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2015

We thank you for your stay and we enjoyed for your comment.
The team and I are always here for helpful and this is the principal for your confort.
Best regards and see you later