Beoordeeld op 13 juli 2019

We verbleven hier in juli met mooi weer. Het hotel ligt aan de boulevard met mooi zicht op het strand en de zee, op loopafstand van de oude stad.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamer was uitstekend, airco deed het goed en was en zeer rustig. Prima, groot bed. Alles schoon en in goede staat, mooie materialen en geluiddicht. Wij vinden alleen het douchen in de badkuip niet comfortabel. Het ontbijt was ook zeer goed. Het zwembad was niet al te groot met helaas een klein balkon waarop slechts enkele gasten konden plaatsnemen. Prima parkeergarage met ruime plekken. Alles bij elkaar genomen een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding, aanrader dus!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 27 juni 2019

Het was een aangenaam verblijf , echter het lawaai van de straat was soms storend.Het was soms vervelend dat men reeds om 9u45 bij het ontbijt , de niet gebruikte tafels ging afruimen. Dit gaf het gevoel dat je zo snel mogelijk de ontbijtruimte moest verlaten.
Ook bij het diner 's avonds, kwam men iets te snel het bord afruimen (was nog aan het eten) en ze namen het bord al weg. Verder was iedereen vriendelijke en gedienstig.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 26 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel op een prachtige locatie, direct aan zee. Ca 10 minuutjes lopen naar het mooie centrum van Saint Malo (langs de zee). Fijne kamers, heerlijk ontbijt. Wellness was ook heerlijk. Zeer vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 16 augustus 2018

Zeer mooi hotel op 10 minuten stappen van 'Intra Muros'. Kamers zeer volledig en stijlvol ingericht met alle mogelijk comfort, zij het dat de kamer wel relatief klein is. Hotel heeft een ondergrondse parking (15 € per nacht) wat wel handig is op die locatie. Op de bovenverdieping is een wellness ingericht, jammer genoeg met een terras dat uitkijkt op een lelijke fabriek ipv op de zee).
Ontbijt zou wel iets uitgebreider mogen zijn in een hotel van deze prijsklasse. Dat viel wat tegen. Het restaurant hebben we niet geprobeerd, omdat er veel sympathieke en goedkopere zaken in de buurt zijn, maar de mooie stijlvolle bar hebben we wel bezocht.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 24 juli 2018

vrindelijk personeel
ontbijt zeer lekker
klein maar toffe welness
kamers ok
liging ok
het gebruik van de ondergrondse garage is zeer gemakkelijk en praktisch directe toegang van parking naar hotel

een aanrader
zou zeker nog terugaan als ik in de buurt kom

Datum van verblijf: juli 2018